Kecoh Satu Malaysia : Wordless Wednesday






Lagi WORDLESS WEDNESDAY di zulkbo.com



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, Disember 21, 2011

25 Komen:

  1. moralnya..
    jangan suka meludah merata-rata

    BalasPadam
  2. kenapa nak macam samseng je menangani masaalah belia yang sepatutnya ada cara yang lebih profesional untuk di tangani..ermm..kalau begini susah kita nak buat jadi pemimpin negara..pemimpin di satu pihak sahaja boleh lah

    BalasPadam
  3. apa yang menarik entah dengan video tersebut..pelik

    BalasPadam
  4. @cikgu Naman
    Budak-budak tu protes kat Bro di dalam gambar yang marah mahasiswa buat kecoh tempohari..siap turunkan banner PM di PWTC kalau tak silap saya..lakonan semula la tu yang jadi kelakar :)

    BalasPadam
  5. saya x tahu asal usulnya.. jadi x tahu nak komen apa.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. salam, macam-macam hal...

    BalasPadam
  8. Seolah-olah negara kita ini mengunakan undang-undang rimba. Guna saluran yang betul kalau tidak puas hati.

    BalasPadam
  9. realiti, anak muda yang lebih senior dari budak2 di dalam video (yang cuba meniru aksi..) itulah bakal pemimpin (?) yang merasakan darah panglima dalam diri itu wajar diperjelaskan dengan ancaman dan jeritan.

    beginikah panglima melayu? jadi, salahlah tanggapan dan ingatan saya selama ini merasakan panglima melayu adalah halus budinya, tinggi bahasanya dan utuh jati dirinya seperti aruah mat kilau... :)

    BalasPadam
  10. Bisul mulut esok baru tau yak :)

    BalasPadam
  11. abis nak ludah kat mana
    kalau x boleh ludah merata2 hehehe

    BalasPadam
  12. salam
    meludah membahayakan negara
    huh

    BalasPadam
  13. saya cuba memahami isu ini.. selepas baca komen baru lah tahu, video ini rupanya lakonan semula.. hehhehe...

    teringat pulak saya tayangan aksi so called pemimpin umno yg terjerit2 dengan heller di perkarangan upsi tu.. ish ish...

    BalasPadam
  14. @kakyong

    Budaya samseng nih dah menular pada generasi muda kita..ingatkan orang cina sahaja..ermm..memalukan :(

    BalasPadam
  15. Aduh !! garangnya kalau budak kecil umur 5 tahun sah terkencing dalam seluar :)

    BalasPadam
  16. samseng , sampai nak ludah2... huhu

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA


Carian Blog