Dah Nak Kahwin Lisa Surihani Dengan Yusry KRU



Teka-teki mengenai tarikh perkahwinan pasangan artis Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim terjawab apabila mereka mengumumkan bakal bernikah pada 23 Februari 2012. Yusry dan Lisa membuat pengumuman itu dalam satu sidang media khas di Hotel Marriot Putrajaya di sini, Sabtu.

Yusry berkata, beliau tidak pernah berniat untuk menyorokkan tarikh perkahwinan mereka kepada umum, kerana beliau perlu berbincang dengan kedua-dua belah keluarga terlebih dahulu sebelum membuat sebarang pegumuman kepada umum.(mStar)

NOTA : Niat itu dah ada, mendirikan masjid buat kali kedua buat Yusry KRU. Sebelum ini Yusry pernah berkahwin dengan Erra Fazira yang di adakan secara gilang gemilang di sebuah tasik kalau tak silap saya. Jodoh mereka tak panjang, akhirnya bercerai tanpa di kurniakan sebarang cahaya mata. Kini Erra telah berkahwin semula, dan kehidupannya bahagia dengan suami tercinta dan di kurniakan seorang cahaya mata.

Lisa Surihani yang menjadi wanita idaman setiap jejaka di Malaya, kini hatinya telah di miliki Yusri KRU. Lisa seorang lulusan undang-undang, antara artis yang paling berjaya dalam karier. Ini adalah perkahwinan pertama beliau, walau sebelum ini di gosipkan dengan ramai artis lelaki. Harapan saya andai ada jodoh mereka, di doakan berkekalan hingga ke akhir hayat.


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Sabtu, Disember 24, 2011

12 Komen:

  1. @Yatie Awang

    Ermm..saya pula tak sempat
    nak jengok tv lagi nih :)

    BalasPadam
  2. ahhh, dengki aku dengan yusri. waa..

    BalasPadam
  3. melepas kome hehehe
    tahniah moga kekal ke anak cucu

    p/s: auc x dapat bersiaran server fivio down lagi frust betul la, kena cari server lain tahun depan'

    BalasPadam
  4. tahniah la kpd keduanya yg sama padan ni...!

    BalasPadam
  5. Perkahwinan ke 2 buat Yusri dan yang pertama buat Lisa.

    BalasPadam
  6. salam
    moga2 mereka kekal bahagia

    BalasPadam
  7. @titan

    Jangan dengki..tak baik..
    masih ada peluang lagi tu..
    he he

    BalasPadam
  8. @Anak Ulu Cheka

    ada hati juga aok yak..he he..

    simpati dengan masalah yang
    melanda..harapan cepat lah pulih
    masalah tu yak..?

    BalasPadam
  9. @akubiomed

    Sepengetahuan saya pun begitu juga..
    semoga mereka bahagia hendaknya..

    BalasPadam
  10. @tehr

    W_salam..
    begitulah hendaknya..
    amin!

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA