Wordless Wednesday # 6 : Popular During Ramadhan Kareem





Jengok juga entri ini:




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, Ogos 03, 2011

17 Komen:

  1. Assalamualaikum...

    Moga sdra sihat hendaknya..
    Berbuka dengan rutab atau kurma kering atau air sejuk, menghidupkan sunnah Rasulullah s.a.w.

    BalasPadam
  2. Mende wajib bulan pose ni...

    BalasPadam
  3. Assalam....
    Menu wajib pada saya, bukan hanya di bulan puasa tapi sepanjang tahun. Tak pernah putus2 tapi bula puasa ni, harga naik sikit...

    BalasPadam
  4. assalam zulkbo

    Dari tahun ke tahun harganya makin naik. Buah durian pun kalah dengan harganya.

    BalasPadam
  5. ade sampai beratus sekilo wehhh
    moh tanam kurma la pulak :)

    BalasPadam
  6. salam cik zul..sy sukakan tamar dr jenis mariami yg liat2 ckit tu..kalau dpt tu mmg makan mcm cikedis je..hehe

    BalasPadam
  7. berbuka puasa dan buat sahur pun ok...bnyk khasiat dan tenaga banyak dihasilkan... bila siang kerja tenaga tuh ada lagi

    BalasPadam
  8. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam
  9. Salam sahabat

    Maaf andai tak sempat ziarah ontime..sibuk banget..offline and online ..tak tekejar..kekadang crash landing dah sahur :)

    Kurma itu penawar,rahmat Ilahi buat kita Alhamdulillah.

    Selamat menjalani ibadah puasa.

    Umi

    BalasPadam
  10. assalamualaikum,
    ziarah sambil2 menjamu mata kut2 dapat sebungkus dua kurma free. tak ada rupa2nya, :)

    BalasPadam
  11. nampak macam kurma mahal-mahal je ^_^"
    anyway selamat berpuasa bro. hehe

    BalasPadam
  12. alhamdulillah...kurma nabi kan abg zul..

    BalasPadam
  13. untuk pengetahuan semua
    juadah berbuka di atas
    adalah rutab iran dan
    buah tin kering
    :)

    BalasPadam
  14. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA