Wordless Wednesday # 3 : BERSIH 2.0














Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, Julai 13, 2011

28 Komen:

  1. Assalamualaikum,

    Alhamdulillah, terkawal!

    BalasPadam
  2. bersih! :) banyak ayat leh buat dengan bersih :)

    BalasPadam
  3. bersih byk makna tersirat... :)

    BalasPadam
  4. baju saya banyak yang tak bersih huhuhhhh

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum...

    Orang takkan bantah jika kita betul dan tulus..

    BalasPadam
  6. uik..patriot import kah?

    nak bersihkan umah sambut ramadhan...

    BalasPadam
  7. kompius gambo bawah tu. hihi~

    BalasPadam
  8. bersihkan hati, bersihkan diri..bersihlah jiwa ini..amin

    BalasPadam
  9. permintaan BERSIH ke arah kebaikan tapi masih ada yang takut pada bayang-bayang sendiri.

    BalasPadam
  10. Assalamu'alaikum Zul

    Semoga akhirnya dapat dibersihkan segala kekotoran itu :)

    BalasPadam
  11. salam ziarah sahabat.
    maaf lama x menjejak kesini.Ada orang takut dibersihkan sbb dah sekian lama terpalit dengan kekotoran

    BalasPadam
  12. bila nak ngeteh?no tuan hilang la....

    BalasPadam
  13. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip tip cuci enjin kereta
    diy servis brake kereta

    Maaf dah lama aku tak ziarah blog ko lahhh... Maaf lah yerrrr...

    bersih lahir dari jiwa.... bersih dari noda....

    BalasPadam
  14. bersihkan jiwa dan hati..
    semoga negara kita kekal aman..

    BalasPadam
  15. Hahaha... apsl mmat bangla tu join skali.. ni mesti kene upah ni..hehehehe

    BalasPadam
  16. baik BERSIH kan jalan yang dah dikotori....:)

    BalasPadam
  17. bersihkan apa yang telah kotor..
    hak rakyat harus dikembalikan..
    semoga negara kita akan sentiasa aman dan makmur..

    BalasPadam
  18. kayanya nak buang semua perkataan bersih apa akan jadi? nak kata apa 'kalau baju itu bersih',
    jgn guna perkataan bersih

    BalasPadam
  19. bersih~membersih~dibersih~

    BalasPadam
  20. Allahuakbar..wordless.

    BalasPadam
  21. Assalam...

    Tiada kata....

    BalasPadam
  22. yang penting, beri ruang untuk pertimbangkan 8 tuntutan. isu perhimpunan hanya akan mengaburi 8 tuntutan yang dibuat ngo2 di dalam bersih

    BalasPadam
  23. macam mat bangla jer yang pakai baju patriot tuh...

    BalasPadam
  24. salam
    dengar khabar tahun depan FAM akan benarkan pemain import kat liga kita

    eh, import juga ke ni, bro?

    BalasPadam
  25. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA