Semak Daftar Pemilih 2013 Untuk PRU 13 Secara SMS Online

Pilihanraya  Malaysia ke-13 (PRU 13) akan tiba tak lama lagi. Yang pasti, ianya mesti dilakukan dalam tahun 2013 ini juga, walau desas-desus mengatakan ianya akan dilakukan selepas perayaan Chap Goh Meh, yakni sambutan hari ke-15 Tahun Baru Cina. Tetapi semuanya masih ternanti-nanti pengumuman rasmi dari Perdana Menteri Malaysia, Datuk Sri Najib.

Pada anda yang telah mendaftar sebagai pemilih sehingga bulan Disember 2012 yang lalu, bolehlah menyemak senarai daftar pemilih anda. Untuk mengetahui di mana anda patut mengundi sila ke link ini untuk melakukan semakan secara online(KLIK). Anda juga boleh melakukan semakan secara SMS seperti yang dinyatakan di bawah:


TAIP
SPR (jarak) SEMAK (jarak) No.IC
dan hantarkan ke 15888


NOTA: Sebarang komen atau pertanyaan, anda boleh ke link ini (KLIK



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Jumaat, Februari 01, 2013

11 Komen:

  1. tidak sabar apa yang akan berlaku PRU13 kali ini.

    BalasPadam
  2. lmbt betul nak bubar parlimennya...haih. mcm ada yg takut je ni :P

    BalasPadam
  3. tak sabar nak tengok tukar kerajaan dan tengok apakah dasar baru kerajaan Malaysia selepas ini

    BalasPadam
  4. assalam, kena semak cepat2 sbb tak sabor nak mengundi...tq atas info ni

    BalasPadam
  5. mungkinkah berlaku tsunami politik lagi pru nanti...

    BalasPadam
  6. PRU kali ini rasanya akan bertukar kerajaan. sama2 kita nantikan.

    BalasPadam
  7. kena semak awal2, mana2 tu kot terubah alamat..

    BalasPadam
  8. Sudah semak awal. Tunggu hari mengundi untuk membuang undi.

    BalasPadam
  9. salam
    rugi la siapa yang tak daftar
    tak boleh mengundi nanti
    hehe

    BalasPadam
  10. Semak dan selamat mengundi :)

    BalasPadam
  11. saya ingin mengisi borang bantuan br1m rm250..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog