Kisah Wanita Yang Berani Kerat Putus Alat Sulit Lelaki


KISAH 1
Masihkah anda ingat dengan kisah dalam satu kejadian pada bulan Julai tahun 2011 lalu? Catherine Kieu Becker dari California ditahan pihak polis selepas memberi dadah kepada bekas suaminya sehingga pengsan sebelum Catherine mengikat mangsa di katil, memotong kemaluan lelaki itu dan mencampakkannya ke dalam tong sampah.

KISAH 2
Seorang wanita Peru menjadi berang dan cemburu akhirnya mengerat kemaluan pasangannya sebelum membuang alat sulit pasangannya itu dalam mangkuk tandas. Dia bertindak demikian selepas mendapat tahu lelaki itu bermain kayu tiga di belakangnya.

Huaman Julia Muoz, 41, memutuskan untuk membalas dendam terhadap pasangannya, Ramon Arias Apayco, 46, ketika mangsa sedang tidur. Huaman didakwa mengerat kemaluan teman lelakinya dengan pisau ketika lelaki terbabit tidur di sebuah asrama di Brena, sumber laman web The New Age.

Huaman yang cuba melarikan diri, ditangkap dan ketika disoal polis mengenai serangan itu, Huaman, mengaku mendapat tahu pasangannya tidak setia dan bertindak sedemikan kerana berang dan cemburu. Apayco dikejarkan ke hospital dan dimasukkan ke unit rawatan rapi.

KISAH 3
Seorang wanita di selatan Bangladesh dianggap wirawati setelah mengerat kemaluan seorang lelaki ketika percubaan lelaki tersebut hendak merogolnya. Dia kemudiaannya membawa alat sulit lelaki itu ke balai polis sebagai bukti (Sumber-BBC). Insiden itu berlaku di kampung Mirzapur, Jhalakathi, kira-kira 200 kilometer ke selatan Dhaka pada Mei tahun lalu.

Monju Begum, 40, yang sudah berkahwin memberitahu polis di balai polis kemudiannya, seorang jirannya, Mozammel Haq Mazi telah menceroboh masuk ke rumahnya dan mula menyerangnya untuk cubaan merogol. Mozammel bagaimanapun menafikan tuduhan itu dan dimasukkan ke hospital berdekatan.


NOTA: Sesuatu yang amat berharga pada seorang lelaki apabila hilang dikerat sebegitu memang sudah tiada nilainya. Memang pandai wanita-wanita tersebut mencari kelemahan lelaki dan menghilangkan terus "kelakian" mereka. Jika di negara kita belum kedengaran lagi kisah seperti di atas. Agaknya kalau terjadi di sini, pasti kecoh kan? Ermm..




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, September 05, 2012

22 Komen:

  1. Err.. Tak tahu nak cakap apa..

    BalasPadam
  2. fuh...macam cerita Hollywood

    BalasPadam
  3. Abih kontot la.Bahaye weh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan bahaya lagi dah..
      boleh mati..kalau tak
      mati diri pun,tak guna
      dah....

      Padam
    2. yela..mesti geram sgt kat suami sendiri tu..huhu

      Padam
  4. Salam.. kaco kalau omtine ada niat macam nie morlanya jgn ambil tindakan seumpama ini walaupun nak marah macam mana sekali pun.. bawak berbincang :(

    BalasPadam
  5. jangannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, hilang kejantanan tu, kiranya bukan lelaki dah pas kena potong gitu :)

    BalasPadam
  6. Haha. Sape yang dah kena tu mesti rasa 'hidup malu, mati tak mahu'.

    BalasPadam
  7. Bahaya kalau dah kena potong.. Di situ lah terletaknya nyawa seorang lelaki. hehe..

    BalasPadam
  8. banyak jugak kes ni jadi kan......kat malaysia kalau jadi, tak tau lah....hehe

    BalasPadam
  9. Suami curang kena kerat anunya...kalau isteri curang..nak kerat kat mana...hahaha

    BalasPadam
  10. salam
    memang tak patut ni
    sangat tak patut

    BalasPadam
  11. Mengingat kes yang sama dilakukan oleh Lorena Bobbitt.

    BalasPadam
  12. Pehh...mintak2 dijauhkan la dr berlaku kt sini....setakat ni rasanya belum dengar lagi kes mcm ni berlaku disini.....

    BalasPadam
  13. dasyat...
    cam ner dorang pikir kan? hjhehehe

    BalasPadam
  14. hukuman seumur hidup tu. macam tiada maaf bagimu...heeee

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA