Video Skandal Sex Azmin Ali Dalam Tandas ?

Timbalan Presiden PKR, Saudara Azmin Ali mengecam keras tindakan beberapa blog pro sebuah parti yang mendakwanya melanggan pekerja seks, sambil menyifatkan ia sebagai satu "fitnah" terbaru pihak parti tertentu merosakkan imej beliau menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita dalam tandas. Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim,"AZMIN ALI

 
LAGI GAMBAR

Menurut Azmin Ali, ia fitnah yang ditohmah ke atas dirinya untuk mengaibkan beliau dan keluarga susulan nasib dilalui Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim tahun lalu. Fitnah jelek ini disebarkan oleh media yang dikuasai parti tertentu  yang memetik sumber blog. 

NOTA : Bukan niat menyebarkan fitnah, sekadar memanjangkan perkara yang menimbulkan keraguan saya sendiri untuk dinilai bersama pembaca blog saya semua. Jika benar, amat menyedihkan sekali. Jika tidak, ini adalah kesinambungan fitnah politik yang semakin menjadi-jadi sekarang ini dalam arena politik negara kita.


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Selasa, Mei 01, 2012

42 Komen:

  1. tunggu dan lihat apa pulak selepas ni :)

    BalasPadam
  2. Undi saya untuk pemimpin yang berkhidmat untuk rakyat dan bukan cakap seperti tin kosong serta menceritakan hal peribadi pesaingnya.

    BalasPadam
  3. Apa2 cara je sekarang d buat untuk jatuhkn pihak lawan... Paling mudah isu skandal sex.. Mesti ramai yg nk tahu punya.. :-)

    BalasPadam
  4. kita berharap cerita ni bukan cerita benar dan fitnah, sebab menjatuhkan imej pemimpin melayu, party no dua.

    BalasPadam
  5. hmmm... godaan orang besar memang berat ya...

    BalasPadam
  6. wow... isu yang benar-benar panas nih

    BalasPadam
  7. Salam,
    sempat juga dengar pasal ni tadi di berita tv perdana. hairan juga kenapa isu peribadi lebih banyak dibangkitkan akhir-akhir ni. Mungkin juga patut diwujudkan 1 lagi dewan selepas ni selain dewan rakyat dan dewan negara. Dewan khusus untuk ahli politik yang suka menyerang dan memburuk-burukan sesama mereka.

    BalasPadam
  8. salam
    banyak pula skandal sex pemimpin pembangkang
    pemimpin kerajaan pula banyak tuduhan rasuah
    ntah la, bro
    kita tunggu keputusan mahkamah je

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama02 Mei, 2012

    salam, kena ingat sejarah kejatuhan negeri melaka dulu, apa puncanya, fikir2kanlah

    BalasPadam
  10. Masyarakat02 Mei, 2012

    semua org pun ada buat la.kenapa org yg jajah kita skrg ,tak pernah seks ke .itu Hal peribadi la

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama02 Mei, 2012

    Assalammualaikum semua rakyat Malaysia pertama sekali saya rasa sangat sedih dan memalukan . Malu pada Allah, dan pada pemimpin terdahulu dan sekarang pada Datuk Najib yang bekerja keras untuk bangsa Melayu.Tak faham tak sedar tak tahu lee.Wassalam

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama02 Mei, 2012

    jangan pilih pemimpin yang kaki seks dan tidak ada moral... demi agama bangsa dan negera..

    BalasPadam
  13. Letak kamera kecil dlm dinding tandas mmg blh saja...itu bisa diaturin pak! Kalo sudah suka sama suka,, kawinsaja lah, lelaki blh kawin 4 no problem

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama02 Mei, 2012

    semua ada akai....pikiaq pikiaq la.... melayu mudah lupa kata Tun Dr. Mahathir... perjuangan belum selesai....anak anak kita di mana nanti...melayu belah sana...melayu belah sini...melayu cabang sana...melayu cabang sini....bersatu lah demi masa depan yang belum pasti.

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama02 Mei, 2012

    kita undi PAS sahaja pemimpin lain smua x pas, HANCUR..Malaysia akn musnah klau pemimpin parti lain slain PAS yg menerajui Malaysia

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama02 Mei, 2012

    Bincangkan secara tertutup apa saja hal yang belum sahih benar tidaknya. Kalau begini terus-terusan....parahlah jadinya. Fitnah, tuduhan dan barangkali kenyataan (bercelaru memikirkan mana satu betul)..... Apa nak jadi dunia kini. Politik, media, individu berkepentingan,orang yang cintakan perpecahan/perbalahan ..... siapa harus disalahkan. Apapun......tapis dan fikirkan secara positif sebelum mengambil sesuatu keputusan benar atau tidaknya sesuatu isu yang dihebahkan itu.

    BalasPadam
  17. Saya berharap sangat cerita ni benar. Apa lagi buat la laporan Polis. Azmin dan Anwar sejak dari dulu lagi memang kaki perempuan. Sejak mereka di dalam UMNO dulu lagi orang dah tahu. Projek kerajaan dia control, duit komesen masuk ke kuncu-kuncu Anwar termasuk Azmin. Dasar raja rasuah Anwar.

    BalasPadam
  18. PAS pun sama, rasuah juga berluluasa. Ulama PAS boleh pulak maki dan kutuk orang lain. Ulama bukan ahli PAS pun jadi sasaran cacian. Cacian seperti "Bodo", "takdok otak" dan macam-macam lagi.

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Azmin, anwar sama saja.kaki kelentong dan pompuan, PAS(Parti Angguk Saja)apa nak jadi dgn nik ajis bagi duit utk taja busuk 3.0 mcm taja keganasan la tu.... kpd semua ahli pas lain kali tak payah pakai kopiah , pakai sja tempurung atas kepala, baru kena dgn perangai ganas mrk.

    BalasPadam
  20. yes! Makin banyak la lagi pas ni video2 sex keluar di youtube. Nampaknya senjata itu semakin diminati tetakala musim pemilihan. Serangan peribadi menjadi2. Mendidik rakyat supaya budaya ini subur dan menjadi sebati dalam diri. Tak heran satu hari nanti budaya sex jalanan, fitnah, adudomba, cacimaki jadi satu budaya dan kementerian kebudayaan mempertahankannya macam adat pepatih.

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    org melayu kita lupa ttg 13 may......semakin lupa hingga kita berlaga sesama sendiri dan akhirnya kita hilang ape yg menjadi milik kita.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama03 Mei, 2012

      dan orang malaysia lupa, juga yang negara malaysia sangat makmur dan aman. syukurilah beb

      Padam
  22. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Be-End da xde modal ke? jom Bersih 4.0 lak pas ni..:)

    BalasPadam
  23. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Najib 2 mcm bersih sgt plak kan?jap lg mahkamah Perancis panggil la 2.Bersiap sedia yea Haji Najib.:D

    BalasPadam
  24. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Besih jiwa dulu cermin diri tu nak bersih orang tak yah lah, bersih ni macam pak kadok menang sorak kampung tergadai woooooooi

    BalasPadam
  25. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Najid tak dipanggil lagi kau dah sebok,gambar terpampan dalam vidio tak ngaku lak

    BalasPadam
  26. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Bro Zul,

    Apa tujuan sebenarnya dedahkan cerita ni,sedangkan dalam blog dah ada.Apakah saudara pun dah terikut-kut macam blog2 tersebut???

    BalasPadam
  27. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    hanya tuhan yg tahu,ini DUNIA je

    BalasPadam
  28. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    Modal lapuk.....dah basi

    BalasPadam
  29. Tanpa Nama03 Mei, 2012

    jangan salah komen ye

    BalasPadam
  30. Tanpa Nama04 Mei, 2012

    Tidak anda perasan gambar lelaki yang dikatakan menyerupai pemimpin politik, semua gambar tersebut kedudukan mukanya di semua gambar berkenaan diambil pada sudut yang meragukan (tidak diambil dengan tepat pada gambar penuh mukanya supaya dapat dilihat dengan jelas). Tedapat satu gambar tapi diambil pada jarak jauh pula. Gunalah akal fikiran dan mata anugerah Allah s.w.t. dengan penuh keimanan dan ketaqwaan.... sesungguhnya Allah Yang Maha Mengetahui. Amin.

    BalasPadam
  31. Tanpa Nama04 Mei, 2012

    Macamana nak membangkitkan semual zaman kegemilangan Islam kalau orang Islam sentiasa mengaibkan sesama Islam demi kepentingan tertentu tanpa mengambil peduli hukum-hakam mengikut Al-Quran dan Hadis lagi. Orang Islam berbangsa Melayu, khasnya para pemimpin masyarakat dan negara, "Ingatlah dunia akhirat itu benar; syurga neraka itu benar; Al-Quran dan Hadis itu benar dan perintah Allah s.w.t. itu benar! Peringatan bersama daripada Cahaya Biru.

    BalasPadam
  32. Tanpa Nama04 Mei, 2012

    Sejarah hitam yang menjijikkan telah mulai dicatit semenjak PRU Ke-12. Fitnah, sabotaj, mengaibkan sesama Islam, caci-mencaci, tipu sini tipu sana, rasuah sini rasuah sana sesama Islam. Kembalilah kepada Islam. Adakah anda yang berkenaan masih Islam? Cuba renung formula ini, Islam adalah 1 + 2 = 3. Di mana Islam = Rukun Islam, 1 = Rukun Iman, 2 = Ketaqwaan (Al-Quran & Hadis) , 3 = KeredhaanNya. Maka, carilah rebutlah kekayaan yang boleh anda bawa ke akhirat nanti.. Amin Daripada, Cahaya Biru.

    BalasPadam
  33. Tanpa Nama04 Mei, 2012

    Hidup Taib Mahmud

    BalasPadam
  34. video datuk chua soi lek lagi la blur dan hitam putih plak tu klu dia tak mengaku benda tu takkan orang percaya ni kan plak jelas lagi takkan tak nak mengaku adoi..

    BalasPadam
  35. klu dah berak tepi jalan sapa yang nak mengaku wei napa pkr dap dan pas tak nak buat video edit najib dan atlantuya klu korang rasa video ni boleh edit silakan buat video najib aku nak tengok bodoh punya pemikiran ahli pebangkang ni nak lagi bela ketua nya

    BalasPadam
  36. Tanpa Nama04 Mei, 2012

    bagi aku pas ni xde pendirian..boleh lak bergabung dgn DAP pastu sokong perhimpunan bersih..depa xkenal ker sape Ambiga ni? aku berpendapat ulama x sesuai berpolitik dan jadi pemimpin..better jd penasihat..tgur ape yg salah kt pemimpin scara baik..mcm ulama terdahulu..ape pndapat anda?

    BalasPadam
  37. Tanpa Nama05 Mei, 2012

    Setiap kejadian ada sebab musababnya. Dalam kemelut politik dewasa ini, sudah pasti ada sebab yang tak semua rakyat tahu, samada demi kepentingan awam, peribadi, politik dll.Dengan itu sebagai manusia yang diberi akal, pasti dapat memikirkannya dengan sebaik mungkin.

    Pendokong UMNO, PAS, DAP, PKR dll parti tu sebenarnya kan rakyat MALAYSIA. Mengapa harus bercakaran? Kamu semua nak sangat ke 'rasa' seperti 'zaman duit daun pisang'?

    Negara kita adalah negara yang berdaulat. Kenalah kita 'jaga', tak kanlah nak suruh orang lain 'jaga' kot.....

    BalasPadam
  38. saya harap ini hanya fitnah semata bukan kenyataan.

    BalasPadam
  39. Tanpa Nama17 Mei, 2012

    aduhai rakan bangsa melayu untmanya. sedarlah bangunlah. anjakan fikiran yang lebih positif untuk memajukan diri dan anak cucu kita yang akan datang. jangan diperdulikan sangat orang2 yang macam tu. kota dan jayakan wawasan 2020 gagasan tun mahadir. susah senang kita yabg buat sendiri

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog