Antara Misi Jabatan - Piagam Pelanggan - Nasihat Kakitangan : Wordless Wednesday



Lagi WORDLESS WEDNESDAY di www.zulkbo.com



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, Mac 28, 2012

12 Komen:

  1. Notis pemberitahuan bahaya radiasi X-Ray diletakkan tempat yang salah. Berapa ramai yang membaca, memahami dan amal apa yang tertulis didalam piagam. Piagam ini ibarat akur janji memberi perkhidmatan terbaik kepada pelanggan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada kalanya bahasa mudah lebih cepat penyampaiannya dan bahasa yang panjang berjela :)

      Padam
  2. Balasan
    1. Tak berapa jelas yang bawah tu..
      saya bacakan di sini :

      FIKIRKAN DAN BUAT PERBANDINGAN
      MANA LEBIH PENTING KETAKUTAN ANDA
      TERHADAP X-RAY ATAU PENYAKIT ANDA
      DAPAT DIKENAL PASTI MELALUI X-RAY

      Almaklumlah..ramai orang yang FOBIA
      bila dengar perkataan X-Ray nih :)

      Padam
  3. oh..aku selalu gak rajin baca mende2 gini bile bosan menunggu lama..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ermm..samalah kita..saya pun bila bosan
      semuanya saya baca..menambah pengetahuan
      juga kiranya tu kan..?

      Padam
  4. nampoknya ramai org kat jengka tu takut nak x ray
    tu yg keluar notis gitu hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasa dah kat sana..ramai
      warga tua je..memang dah
      fobia bunyi X-Ray je dah
      panik :)

      Padam
  5. Mmg selalu gak bc piagam tu time2 buhsan menunggu, Tapi byk yg lain ditulis, lain diamalkan... Hmmmm

    BalasPadam
  6. Kena menunggu lama ke bro? Sapa yg sakit nih??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ayahanda saya kena X-Ray
      biasa dah orang tua..byk
      tulang dah tak berapa elok

      Padam
  7. salam
    maklumat untuk semua
    cuma yang bacanya je tak semua

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog