Semakan Kemasukan PLKN 2012 Melalui SMS




Server laman web Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN), www.khidmatnegara.gov.my kini mengalami kesesakan trafik teruk akibat capaian yang terlalu tinggi.

Bahagian Komunikasi Korporat JLKN dalam satu kenyataan Isnin memaklumkan kesesakan paling teruk dialami pada waktu puncak iaitu dari 8 pagi hingga 12 tengah malam.

Calon pelatih boleh membuat semakan melalui khidmat pesanan ringkas dengan menaip PLKN (jarak) SEMAK (jarak) nombor Mykad dan hantar ke 15888. Semakan juga boleh dibuat dengan menghubungi talian 03-40274747. - BERNAMA


NOTA: Kesesakan ini dijangka akan berlaku untuk sementara waktu sahaja. Mereka yang lahir pada tahun 1994 boleh membuat semakan untuk mengetahui sama ada mereka terpilih untuk mengikuti Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) bagi sesi tahun depan.



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Selasa, Julai 12, 2011

18 Komen:

  1. Salam...

    Memasing sibuk nak menyemak status masing2 kan..
    Yelah...kalau x amik tau lgsung nt terlepas plak.. silap2 kena tangkap..ini serius :)

    BalasPadam
  2. Salam Zul, aduh.. nama kawan tak de lah zul.. tingin juga nak gi :)

    BalasPadam
  3. @akuanakpahang

    kita memang dah lama tak layaknya
    Yassin..he he

    BalasPadam
  4. @Cik SHiNJU

    koi rasa dengan kemudahan
    sms ni pasti mudah..dan ada
    banyak masa lagi tu..
    :)

    BalasPadam
  5. kome try cek nama kome kat sana nape yek? :)

    BalasPadam
  6. @Anak Ulu Cheka

    masuk askar wataniah
    je la kita nanti yak?
    :)

    BalasPadam
  7. khidmat negra web dah sesak..harap pas ni akan ada cara utk pantaskan capai sana..

    BalasPadam
  8. alhamdulillah nama takde dalam senarai...heheh~

    BalasPadam
  9. hahahaha...saya dapat panggilan ke3 sesi lepas...tak panggil pon lg.....eeerrrmmm..mintak2lah dia tak panggil..nak fokus belajar....

    BalasPadam
  10. ada org ckp sms pun tk jawab huhu

    BalasPadam
  11. singgah petang..nak on line..pun susah ye plkn ni

    BalasPadam
  12. Memang JEM teruk ! :D

    www.anastasyea.com

    BalasPadam
  13. cma x tersenarai plkn..:P
    tq for the info..

    BalasPadam
  14. Assalam..
    Alamak, nama tak ada juga nih...tak dpt la nak pegi ye..

    BalasPadam
  15. agak-agak kalau semak nih..nama saya keluar tak..?hehehe....terlewat sudahhh....

    BalasPadam
  16. entry SEO..hehehe.PLKN website corrupted...pandainye...

    BalasPadam
  17. @abadi romeo

    Tahu tak pe?
    bawak-bawaklah
    belajo..huhu
    :D

    BalasPadam
  18. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA