Menikmati Kemenangan




Bagaimana menikmati kenikmatan makan ais krim..?


Ada titisan air mata,tanda pujukan lepas tangisan..pemberontakan si kecil menuntut haknya..(ais krim). Comotnyaa...anak ayah ni!!!




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Jumaat, Disember 24, 2010

45 Komen:

  1. salam zulbo.
    Begitu ler bebudak. kalu x dilayan huru hara jadinya :)

    BalasPadam
  2. Koi sampei sekarang makan aiskrim.Kitnye jarang2 dah.

    BalasPadam
  3. kerenah budak... kadang2 memeningkan, kadang2 menghiburkan.

    BalasPadam
  4. alalalala...comelnye..budak2 senang je nak pujuk kadang2...hehe

    BalasPadam
  5. saat paling bahagia ketika melihat anak2 sedang leka menikmati aiskrim

    BalasPadam
  6. @tehr

    Pengalaman dari seorang bapa..
    sama lah kita..asyik bila melihatnya...

    BalasPadam
  7. @Afendi Othman

    Memang pun..anak kecil saya ni manja..tapi cukup senang di pujuk..terutama pujukan ayahnya..anak ayah la katakan..
    he he..

    BalasPadam
  8. assalamualaikum...

    moga sdra sihat hendaknya..

    ayahnya tak makan sama ker?

    BalasPadam
  9. assalamualaikum abg zul..cumilnya..anak sapalah nie hehehehe

    BalasPadam
  10. Salam Zul, kita dulu nangis juga nak dapat makan aiscrem dah separuh tak sedar baru dibelikan :( zaman dulu mak ayah susah kita tak faham :(
    Entri Terbaru "Jom Blajar Bahasa Jepun!"

    BalasPadam
  11. Assalamu'alaikum Zulkbo

    Semoga sihat.

    Menang juga anaknya ya...

    BalasPadam
  12. Salam zul,

    Berjaya dah. Hmmm.... sedapnya. Kalau tak dapat mesti akan berlagu syahdu. Ini kalau tak ikut jejak ibu mesti ikut jejak ayahnya. Ha...ha....

    BalasPadam
  13. he3..ucuk nyer rupe..tengok aiskrim tue teringan le plak he3

    BalasPadam
  14. comey je dia...^_^

    *Jom 'belasah Part 5' plak! ^_^

    BalasPadam
  15. Anugerah yang mesti di utamakan..

    BalasPadam
  16. Salam cik Zul

    hehehe..itu cara memujuk paling hana suka..ekekeke

    BalasPadam
  17. Huhu.. anak ayah suka memberontak yer. Nasib mintak ais krim je. Sabar jela kan.

    BalasPadam
  18. Salam...

    Sedapnya ais krim...
    Bukan si anak je yg suka...
    Anak dan ibu sama naik, sukakan ais krim. Favourite tuuu....
    Kat rumah saya tak pernah terputus bekalan.
    Dok kat kg ni je yg jarang2 makan.

    BalasPadam
  19. anak2 saya... asal balik sekolah ais krim.... hari2 mau aiskrim.... kena beli 3 tu... bukan murah mau yang 1.00 keatas,....

    BalasPadam
  20. tanpa ais krim suramlah dunia kanak-kanak :)

    BalasPadam
  21. tu lah bebudak...
    tapi..erkkk! sedapnyerr ais krim.....hehe

    BalasPadam
  22. Aduhh aiskrim coklat pulak tu..habis la baju.LM selalunya bg aiskrim stawberry atau vanila..sayang baju..teruk tak LM?haha

    BalasPadam
  23. Salam tuan, semoga tuan sekeluarga sihat selalu...

    kakaknya ambik pmr kan... dapat berapa...?

    BalasPadam
  24. samalah dg anak suri klu dapt terus diam... geeeee..

    BalasPadam
  25. ari selasa lpas pergi econsave bli kak ana ice crem..sekali ni bekas dia tu heee..

    BalasPadam
  26. bagi kanak2 inilah dunia mereka merasa..makan itu ini..semuanya mekra sedag bereksprimen dgn deria mrka

    p/s: ada brpa org cahaya mata?yang ni no berapa ?

    BalasPadam
  27. heee bagi nangis dulu baru best makan eskrim yea... nikmat tak terhingga

    BalasPadam
  28. aololoo... dpt juga ais cream erk lps memberontak... comel!! ;)

    BalasPadam
  29. pelik tak...anak saye memang tak berapa suka ngn aiskrim...jilat sekali..dah cukup...tak nak dah...

    comeynye dia...comotpun comey juga...hehe

    BalasPadam
  30. salam singgah, ish2 nampak aiskrim teringin pulak nak makan

    BalasPadam
  31. kalau anak2 makan aiskrim, kena makan di luar !


    hehe...

    BalasPadam
  32. salam,

    Malaysia menang nanti,
    ayah belanja makan aiskrim banyak-banyak!!

    yey!! Malaysia juara Piala Suzuki!!!
    ...lom lagi ek?

    BalasPadam
  33. sedapnya makan aiskrim..nak ckit bleh..hihi.stkt ni aiskrim paling sedap mkn ialah la cremeria ;D

    BalasPadam
  34. @hafizmdmmg pelik tu..mungkin dlm diri dia dh dewasa..x suka mkn aiskrim :D

    BalasPadam
  35. yummy.. bestnya kalo jd budak2.. merajuk je dpt eskem...

    BalasPadam
  36. Anak saya tak boleh makan aiskrim. Kadang-kadang kesian jugak tapi saya rela biarkan dia menangis sekarang daripada saya menangis kemudian hari.

    BalasPadam
  37. Salam
    wah begitu tekun member layan aiskerim tu hehe

    BalasPadam
  38. @Norasikin

    Alergy ke anak anda..?
    harapan bila besar nanti
    sihat lah dia untuk
    menikmati nikmat makan
    ais krim..

    BalasPadam
  39. @etomyam

    Tekun melayan sebelum ayahnya
    ambik makan sekali..he he

    BalasPadam
  40. Anak-anak saya kalau tidak ada serangan akan dapat ais krim kalau tidak kena ban sehingga baik asma dahulu :-)

    BalasPadam
  41. tak ingat pulak saya ni dulu kuat nangis ke tak kalau tak dapat apa yg di inginkan :D

    Pendapat anda?
    Souvenir dari melaka

    BalasPadam
  42. kalimat yang sederhana tapi mewakili semuanya

    BalasPadam
  43. tengah sakit tekak nie.. adooi... nak makan aiskrim jugak!!

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA