Sembang Laki-Bini 18 SX

SEORANG SUAMI YANG BEKERJA DI SEBERANG LAUT SMS ISTERINYA DI MALAYSIA.
Salam sayang..
Saya tidak dapat menghantar wang perbelanjaan buat awak bulan ini sebab ekonomi tak bagus dan syarikat saya kerugian maka gaji saya di potong..saya dah "overspend" disini.
"100 ciuman" buatmu sayang..salam..
Suamimu..
MAKA SI ISTERI MEMBALAS SMS SUAMINYA..
Salam abang sayang..
Terima kasih "100 ciuman" itu...apa nak buat kan? Saya memahami abang.Disini saya senaraikan perbelanjaan bulan ini:
1.Budak penghantar gas setuju di bayar 5 ciuman.
2.Mamak penghantar suratkhabar juga bersetuju 5 ciuman setiap hari.
3.Tuan rumah yang kita sewa ni nakkan 10 ciuman setiap kali datang kutip sewa rumah.
4.India kedai runcit tak mahu ciuman.Bila hantar barangan runcit ke rumah di "NAK" yang lain jadi saya "BAGI" lah (harap abang faham-faham la yek?)
5.Abang jangan risau masih ada baki 60 ciuman sehingga cukup bulan ni harap cukuplah...
Patut saya buat perancangan yang sama tak bulan depan? Sila bagi cadangan lain??
Isterimu...
NOTA: Balerr..jangan jadi amalan dan isteri pulak jangan bergurau gitu wehh..meremang bulu roma..hu hu.(tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati)sekadar jenaka penyeri hari ini.


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Khamis, Jun 24, 2010

35 Komen:

  1. hahahahha.....klu betul cenggitu, takde maknala menjadi seorang istri hehehhe

    BalasPadam
  2. Salam Zul ..

    Hahahaha

    tq kerana menceriakan hari saya .

    BalasPadam
  3. haha..kalau lar duit = ciuman...

    BalasPadam
  4. ciuman mama penghantar surat khabar?? eeewwwww....hehehehhe

    BalasPadam
  5. he3...adoi serba salah suami dia,pandai gak wife dia saiko he3..

    BalasPadam
  6. hahaha..ada2 aje cik zul pagi2 nih...
    tak rela you!!! hehehhe

    BalasPadam
  7. wakakakaka ade plak si isteri jwb mcm tu plak? hahaha adoiyai....

    BalasPadam
  8. pdn muke asben dia tu...
    ape2 pun nafkah kena didahulukan..

    BalasPadam
  9. xde kje ke??...bzir mse je..bukan sifat org islam brtaqwa cmni...BODOH..

    BalasPadam
  10. wahahahaha abih semua diciumye.

    BalasPadam
  11. ku hanya tersenyum manis... :)

    BalasPadam
  12. walaweh...bini masuk air gitu...
    haha...

    BalasPadam
  13. seram baca entry ni. sronok india kedai runcit tu, hahaa..

    BalasPadam
  14. wakaka.. kene dan terkene..

    BalasPadam
  15. salam zul..hehehe padan muka dgn suaminya..sebab itulah kita mesti berjimat cermat n tidak overspend agar tiap2 bulan cukup wang belanja..
    tersenyum makcik bacanya..

    BalasPadam
  16. @Tanpa Nama

    salam anda
    kenapa marah2 ni
    sekadar jenaka
    hidup selalu marah2
    darah naik tinggi
    boleh kena stroke
    cuba setakan nama anda
    jadilah manusia yang
    hidup di alam nyata..
    جزاك اللهُ خيراً

    BalasPadam
  17. salam
    suami patut hantar wang belanja bukan hantar ciuman je - kalau semua boleh diselesaikan dg ciuman, parah juga jadinya

    catatan baru saya: Kisah Rumah Tangga

    BalasPadam
  18. Boleh haru kalau jadi cam nie pendek kata abis terang esok kalau nok nunggu sampai suami dia balik hehehe.......

    BalasPadam
  19. alamaks...bahaaya ni!

    BalasPadam
  20. haha..sampai macam tue sekali yer

    BalasPadam
  21. salam bang, kelakar lah en3 ni..kuikuikui

    BalasPadam
  22. salam,
    amboi... semua yang berbulu dada lebab jer si isteri bagi ciuman n tutt... hehehe

    Memang bala la sapa buta cam tue kat suami sendiri...

    BalasPadam
  23. salam,

    elok gi mana2 bawak sekali isteri tu hehe..

    BalasPadam
  24. tumpang gelak je la zul,
    hehehe...

    BalasPadam
  25. ...cium tiang ajelah suami tu nanti! Ha....ha...

    BalasPadam
  26. pandai juga dzul joke ya. dalam realiti kehidupan..entahlah...

    BalasPadam
  27. salam..
    hehehe.. huru-hara kalau betol2.. bahye2..

    BalasPadam
  28. india tu terlebih untung hahaha

    BalasPadam
  29. hahaha...
    teruk jugak kalau realiti cam nih...sengal sengal..

    BalasPadam
  30. walaupun ini lawak jenaka yang agak kurang sedap di baca, tapi tetap ada maksud tersirat yang DALAM, orang yang berfikiran terbuka dan matang dia akan fakan apa yang cuba di sampaikan...

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA