Gambar Sekitar Majlis Perkahwinan DiRaja Puteri Sultan Brunei 2012

 
Pengantin Diraja, Puteri Sultan Brunei Pengiran Anak Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah diarak masuk ke Balai Singgahsana Indera Buana pada Majlis Istiadat Perkahwinan Diraja di Istana Nurul Iman, hari ini.

 
Pengantin Diraja, Pengiran Muhammad Ruzaini diarak masuk ke dalam Balai Singgahsana Indera Buana pada Majlis Istiadat Perkahwinan Diraja Puteri Sultan Brunei, Pengiran Anak Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah.

 
Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah (kanan) dan Raja Isteri, Pengiran Anak Hajah Saleha (kiri) berkenan bergambar dengan Puteri Sultan Brunei, Pengiran Anak Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah dan pasangannya, Pengiran Muhammad Ruzaini pada Majlis Istiadat Perkahwinan Diraja di Istana Nurul Iman.

 
Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah (lima, kanan) dan Raja Isteri, Pengiran Anak Hajah Saleha (enam, kiri) bergambar kenang-kenangan bersama Puteri Sultan Brunei, Pengiran Anak Puteri Hajah Hafizah Sururul Bolkiah dan pasangannya Pengiran Muhammad Ruzaini pada Majlis Istiadat Perkahwinan Diraja di Istana Nurul Iman di Bandar Seri Begawan.

 
Antara tetamu kehormat, isteri Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansor (kanan) beramah mesra dengan tetamu kehormat lain ketika Majlis Istiadat Perkahwinan pasangan diraja Brunei di Istana Nurul Iman, di Bandar Seri Begawan.
Foto : BERNAMA



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Ahad, September 23, 2012

8 Komen:

  1. Semoga di berkati Allah
    pernikahan kedua pasangan
    pengantin diRaja Brunei ini

    BalasPadam
  2. Tahniah diucapkan dan semoga perkhawinan mereka di berkati amin~

    BalasPadam
  3. tahniah kepada pasangan
    meriah majlis di raja kan?

    BalasPadam
  4. assalam, Alhamdulillah, satu majlis perkahwinan yang berpaksikan syariah...sesetengah kita ni pulak yg tak berapa kaya lebih kebaratannya.

    BalasPadam
  5. salam
    moga2 pasangan pengantin diraja kekal bahagia selamanya bersama rahmat allah

    BalasPadam
  6. Moga kekal selamanya...

    BalasPadam