Citrawarna Malaysia 2012 | Senarai Jalan Ditutup




Beberapa jalan di sekitar ibu negara Kuala Lumpur akan ditutup pada Sabtu 19-Mei ini, sempena perarakan Citrawarna Malaysia 2012. Jalan-jalan tersebut juga akan ditutup semasa raptai perarakan pada Khamis dan Sabtu bermula 7.30 petang hingga tengah malam. Menurut sumber Polis Trafik Kuala Lumpur, jalan-jalan berkenaan :

1- Persimpangan Jalan Medan Pasar/Jalan Tun Perak,
2- Bulatan Datuk Onn (arah ke Jalan Tun Perak),
3- Jalan Raja Laut, Jalan Isfahan,
4- Persimpangan Jalan Tuanku Abdul Rahman/Jalan Dang Wangi, 
5- Persimpangan Jalan Dang Wangi/Jalan Munshi Abdullah,
6- Jalan Tuanku Abdul Rahman dan
7- Kawasan Dataran Merdeka.

NOTA: Pengguna jalan raya dinasihatkan supaya tidak melalui jalan-jalan tersebut bagi mengelak terperangkap dalam kesesakan lalu lintas. Maklumat lanjut berkenaan Citrawarna Malaysia 2012 anda boleh ke LINK ini.



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, Mei 16, 2012

18 Komen:

  1. tak menyusahkan org ramai ke ni?

    BalasPadam
  2. hehe .. jauh sangat2 dari negeri Sabah :)

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama16 Mei, 2012

    KALO JALAN KAKI MASUK JALAN TUTUP KENA TANGKAP TAK? TAKUT JUGAK.

    RIDWAN AHMAD

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak kut?
      takkan nak tangkap macam
      BERSIH 3.0 tempohari..

      Padam
  4. oh tidak sungguh comel kartun2 kt atas tu heee

    BalasPadam
  5. Pelancong luar tentu suka untuk melihat kebudayaan masyarakat di negara ini.

    BalasPadam
  6. Assalam..
    Sebut Citrawarna, teringat masa di U dulu.
    Selama 3 tahun, saya tak pernah hadiri sambutan tu..
    teringin nak tengok tapi entah kenapa la saya tak pergi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. W_salam..
      ermm..macam tu pulak?
      menyesal ke..?

      Padam
  7. Confirm jammed,ikut jalan lain lah kalau nak masuk K.L

    BalasPadam
  8. Kalau mahu masuk KL hari itu perlu elakkan jalan-jalan berkenaan!

    BalasPadam
  9. Nampak sama hari pula dengan final piala fa
    Bertambah sesak la bandaraya nanti

    BalasPadam
  10. normal laa KL sesak..pust bndr laa kata kn..ase nk pergi..xpena pg event cmni..

    BalasPadam
  11. ..sekejap lagi mau cuti sudah untuk perayaan Kaamatan.

    BalasPadam
  12. Citrawarna? Ingkatkan ada astro warna je.

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. menarik ni he3 jom saksikan serba sedikit apa yang ada di citrawarna 1 malaysia 2012 ni di http://kurakura.my/citrawarna-1-malaysia-2012-di-dataran-merdeka-kuala-lumpur/ :)

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama19 Mei, 2012

    boleh pergi tetapi jangan pakai baju bersih...nanti katoi...hehehehe

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog