Mr Bean Rowan Atkinson Bawa Watak Pocong Filem Indonesia



Pelawak komedi  British yang terkenal dengan wataknya sebagai Mr Bean, Rowan Atkinson khabarnya bakal memeriahkan industri filem Indonesia apabila dia dikatakan telah bergandingan dengan aktres jelita Indonesia Dewi Persik (Depe) dalam sebuah filem seram.

Depe sendiri ternyata gembira kerana berpeluang berlakon dengan pelawak terkenal Rowan Atkinson. Filem  yang sedang menjalani penggambaran di beberapa lokasi di Indonesia, ini diberi judul 'Mr Bean Kesurupan Depe'.

Dalam filem yang diterbitkan oleh KK Dheraj ini, Rowan Atkinson akan memegang watak sebagai hantu pocong. Ha ha, bukan filem seram dah kalau pelakon Mr Bean ini memegang watak hantu pocong. Tentu menarik filem ini nanti, tak sabar saya menontonnya.

Sumber: Jakarta Post


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Isnin, April 02, 2012

14 Komen:

  1. Saya ingat sekadar guraun rupanya serius Rowan Atkinson untuk berlakon di Indonesia. :-)

    BalasPadam
  2. Biaq betol? Huhuhu mesti kelakar kan~

    BalasPadam
  3. Wah...menarik ni.....entah macammana rupa jadi hantu pocong kan..

    BalasPadam
  4. Macam mana agaknya hantu tu nanti.. Rasanya ramai yang ketawa! :D

    Post Terbaharu Saya - Ingatkan April Fool!

    BalasPadam
  5. mengujakan bila dpt tahu berita ni. takjub ! :) tak sabar nantikan buah tangan ni. :) mesti superb kelakar ! :)

    bila filem Malaya nak bawa masuk Mr.Bean pula? hehe. :)

    BalasPadam
  6. betul ke ni bro zulkbo? mmg x seram kalo dia belakon. hehe ^_^'

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama02 April, 2012

    maen same dewi persik

    BalasPadam
  8. Nampak macam menarik je kan kerjasama ni bro..harap2 jadik laa

    BalasPadam
  9. mesti akan gelak besar dalam panggung nnti heeee

    BalasPadam
  10. ternyata doa mmg berjaya bt org ketawa...ini benar2 palawak bisu namanya geeee

    BalasPadam
  11. Salam
    Memang nampak gaya bukan filem seram ni
    Tapi jalan ceritanya bagaimana, bro?

    BalasPadam
  12. Hantu pocong lawak gamaknya...

    BalasPadam
  13. Macam-macam indon ni nak mempromosikan filem diorang ni. Kalau sebelum ni Miyabi, sekarang ni Mr Bean pulak. Rasa mesti filem komedi ni.

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA