Osman Ali Dan Ombak Rindu Yang Menyengat



 
OSMAN ALI

Satu pencapaian yang amat membanggakan buat Osman Ali, selepas menerima pelbagai anugerah menerusi filem Cun, Osman Ali kali ini melakar sejarah tersendiri apabila filem adaptasi arahannya, Ombak Rindu berjaya menjadi filem cinta pertama yang mempunyai kutipan tiket yang tertinggi sebanyak RM11.2 juta. Mungkin kejayaan ini telah membayar kekecewaannya terhadap beberapa buah filem arahannya yang gagal mendapat kutipan cemerlang di pawagam. TAHNIAH buat beliau!


 
Jom tonton filem penuh Ombak Rindu 
yang di muat naik ke You Tube ini.
 
 
Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Jumaat, Disember 30, 2011

6 Komen:

  1. Rezeki kepada belaiu yang tidak disangka-sangka untuk tahun 2011. :-)

    BalasPadam
  2. siap ada youtube full movie tuh! hahaha!!!

    BalasPadam
  3. salam
    video penuh tu
    kalau macam ni, dah tak perlu ke pawagam ni

    BalasPadam
  4. @tehr

    W_salam..
    tak payah Bro..free je
    produser dah untung banyak
    gamaknya...he he..layan

    BalasPadam
  5. Assalam...
    Dah tengok.
    Tak perlu nak beli DVD lagi...hehe..

    BalasPadam
  6. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA