Comelnya ! : Koleksi Gambar Unik



 
Ginilah gayanya kalau tiba musim sejuk, kucing pun tak tahan. Comel berbaju kain kait bulu biri-biri.


 
Seekor walrus yang malu-malu apabila di hadiahkan kek ikan sempena harijadi oleh jurulatihnya.Tahu malu rupanya haiwan nih?


 
Seekor memerang dengan comelnya memegang anak kecilnya. Binatang pun pandai bergaya depan kamera nih!


 
Jyoti Amge, wanita terpendek di dunia (Guinness World Records) sewaktu mula memasuki alam persekolahan di sekolah rendah di India.



SUMBER: Google Image


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Sabtu, Disember 17, 2011

10 Komen:

  1. binatang pun pandai bergaya depan camera yek :)

    BalasPadam
  2. comel2 belaka...nak kaitkan baju jugalah buat kucing kat rumah hehee

    BalasPadam
  3. @Anak Ulu Cheka

    Memang cute..koi pun suka gambor memerang tu :)

    BalasPadam
  4. @Yatie Awang

    Selamat mengait..jangan di kait balik baju bulu tu dek si kucing..he he

    BalasPadam
  5. Alololo..semua comel amat!
    p/s :walrus tu hape?

    BalasPadam
  6. salam
    macam2 keajaiban dalam dunia ni
    semuanya untuk kita

    BalasPadam
  7. Terseksa rasanya kucing dikenakan pakaian sebegitu. :-)

    BalasPadam
  8. Yang pertama tu...alahai, kesian kucing tu!

    Yag terakhir tu,memang comel sungguh! :D

    BalasPadam
  9. Memang come..hehe..bila tengok gambar Walrus tu, teringin plak nak bela walrus..ngee3

    BalasPadam
  10. he3..comel2 semua nyeeeeeee

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA