Gambar Si Cantik Anya Ann Corke Yang Kecoh Satu Malaysia




Sebuah NGO yang berpangkalan di Pulau Pinang kecewa dengan tindakan ahli-ahli politik Melayu yang tergamak melemparkan dakwaan keji serta menjijikan berbentuk seksual bagi menamatkan kerjaya politik lawan masing-masing.
Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang, Rahmad Isahak berkata permainan politik ini “desperado” itu tidak akan memberi manfaat kepada masyarakat.
Beliau mengulas dakwaan yang dibuat oleh penulis blog pro-kerajaan, bahawa anak remaja Lim telah mencabul kehormatan rakan sekelasnya dan dan akibat itu terpaksa dipindahkan dari sekolah SMK Heng Ee.
Ketua Menteri itu juga didakwa  membayar wang pampasan kira-kira RM200,000 kepada ibu bapa gadis itu untuk menutup skandal berkenaan.
Namun gadis yang dituduh itu, Anya Ann Corke (atas), Lim dan pengetua SMK Heng Ee semuanya telah menafikan kejadian berkenaan.(MALAYSIAKINI)

NOTA : Ermm..apa kata anda? Bukan politik lucah sahaja, kadang-kala blog yang terlalu banyak kisah berbaur lucah pun membuatkan saya sendiri naik muak juga. Saya akui, dalam mencari trafik, kisah lucah paling di sukai orang ramai. Tapi buat blog ini, saya cuba menghindarinya..insyaallah.




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Selasa, Oktober 25, 2011

7 Komen:

  1. tak suke politik....tak suke politik....

    BalasPadam
  2. saya khuatir melihat taraf toleransi masyarakat kita kepada benda2 lucah sudah semakin tinggi .. tapi kadang2 mereka langsung tak boleh bertoleransi terhadap fahaman politik yg berbeza.

    BalasPadam
  3. kome sokong deme kenapa perlu buat blog berunsur lucah
    pelik jugak setiap post mesti kena berbaur lucah
    utk trafik hmmmm

    BalasPadam
  4. Pernah kajian kaji selidik dilakukakn untuk mendapatkan tahap kepercayaan orang awam. Hasil kaji selidik menunjukkan doktor adalah insan yang dipercayai dan ahli politik mendapat kedudukan terbawah.

    BalasPadam
  5. salam
    kesian mereka
    ni masuk bab fitnah juga ni

    BalasPadam
  6. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam