Gambar Seni Unik Dari Urat Dawai























NOTA : Bila tangan jenis yang berseni dan berbakat, buat apa pun menghasilkan sesuatu yang unik dan indah. Kita layan gambar ini, kesenian membentuk sesuatu objek menyerupai sesuatu yang begitu berseni. Saya sendiri kagum melihat bakat kesenian yang di hasilkan ini, dan sudah tentu ianya dari bahan-bahan terbuang.


Sumber: STUMBLEUPON




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Khamis, Oktober 06, 2011

17 Komen:

  1. klau tangan berseni tu buat je la apapun pasti jadi
    kata jenis x berseni buat apapun tak jadi
    tengok je jadi lah :)

    BalasPadam
  2. salam encik Zul..
    kreatifnya.. macam lukisan kat dinding je..
    mmg berbakat la..

    BalasPadam
  3. fuhhh.. seakan sukar utk dipercayai hasilnya sebegitu..

    BalasPadam
  4. ckp pun ada seni..mgis tu pun ada seni heeee

    BalasPadam
  5. tulis blog kena ada segi gak bro hee..sni mengayat ...mengarang entri heeee

    BalasPadam
  6. http://wanwidget.com/
    memang kreatif nih

    BalasPadam
  7. tangan cam ni jangankan dawai..kabel TNB pun dia boleh ubah jadi seni yang kratif

    BalasPadam
  8. guna dawai??? perghh serius aku kagum.... dan jeles jugak hee, memang kreatif

    BalasPadam
  9. Tangan berseni ditambah lagi dengan ilmu yg dipelajari dan dipraktikkan baru nampak hasilnya.

    BalasPadam
  10. Asalam..
    Kreatif betull

    BalasPadam
  11. kreatifnya, yang tangan tuh cantiklah.

    BalasPadam
  12. hoho... superb creative...

    BalasPadam
  13. salam
    wah, memang hebat kreativiti mereka ni
    pameran kat mana ni, bro?

    BalasPadam
  14. Dawai besi yang dibentuk seolah-olah seperti berus dilukis

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog