Gambar Seni Unik Dari Urat Dawai























NOTA : Bila tangan jenis yang berseni dan berbakat, buat apa pun menghasilkan sesuatu yang unik dan indah. Kita layan gambar ini, kesenian membentuk sesuatu objek menyerupai sesuatu yang begitu berseni. Saya sendiri kagum melihat bakat kesenian yang di hasilkan ini, dan sudah tentu ianya dari bahan-bahan terbuang.


Sumber: STUMBLEUPON




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Khamis, Oktober 06, 2011

18 Komen:

  1. klau tangan berseni tu buat je la apapun pasti jadi
    kata jenis x berseni buat apapun tak jadi
    tengok je jadi lah :)

    BalasPadam
  2. salam encik Zul..
    kreatifnya.. macam lukisan kat dinding je..
    mmg berbakat la..

    BalasPadam
  3. fuhhh.. seakan sukar utk dipercayai hasilnya sebegitu..

    BalasPadam
  4. ckp pun ada seni..mgis tu pun ada seni heeee

    BalasPadam
  5. tulis blog kena ada segi gak bro hee..sni mengayat ...mengarang entri heeee

    BalasPadam
  6. http://wanwidget.com/
    memang kreatif nih

    BalasPadam
  7. tangan cam ni jangankan dawai..kabel TNB pun dia boleh ubah jadi seni yang kratif

    BalasPadam
  8. guna dawai??? perghh serius aku kagum.... dan jeles jugak hee, memang kreatif

    BalasPadam
  9. Tangan berseni ditambah lagi dengan ilmu yg dipelajari dan dipraktikkan baru nampak hasilnya.

    BalasPadam
  10. Asalam..
    Kreatif betull

    BalasPadam
  11. kreatifnya, yang tangan tuh cantiklah.

    BalasPadam
  12. hoho... superb creative...

    BalasPadam
  13. salam
    wah, memang hebat kreativiti mereka ni
    pameran kat mana ni, bro?

    BalasPadam
  14. Dawai besi yang dibentuk seolah-olah seperti berus dilukis

    BalasPadam
  15. Halo, nama saya PUSPITA Damanik. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial, dan putus asa, saya telah scammed oleh beberapa lender online. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Belinda yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari RP 700.000.000 (700 JUTA ) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dengan tingkat bunga hanya 2%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah i diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena aku berjanji padanya bahwa aku akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman dalam bentuk apapun, silahkan hubungi dia melalui emailnya: belindalamarloanfirm@gmail.com atau aid.financial@financier.com
    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya puspitadamanik21@gmail.com.
    Sekarang, semua yang saya lakukan adalah mencoba untuk bertemu dengan pembayaran pinjaman saya bahwa saya kirim langsung ke rekening bulanan.

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog