Gambar Nikah ( Kahwin) Nabil Raja Lawak Dengan Nazirah Ayub














Dengan dua kali lafaz, pelawak dan pelakon, Ahmad Nabil Ahmad, 28, sah bergelar suami kepada bekas pramugari AirAsia, Nazirah Ayub, 23. Majlis pernikahan mereka diadakan di Masjid Tuanku Mizan, di sini, selepas solat Asar kira-kira pukul 5.15 petang, Jumaat. Pasangan tersebut dinikahkan oleh Penolong Pendaftar Nikah Cerai dan Rujuk Putrajaya, Ustaz Mohd Ridza Ahmad berwalikan bapa kepada pengantin perempuan Ayub Hassan.

Pihak perempuan menerima tujuh dulang hantaran seperti cincin, duit hantaran, sirih junjung, kasut, “playbook”, alat solek, pewangi dan dibalas sembilanhantaran iaitu coklat, kasut, “PlayStation 3”, I-pad, sejadah, cincin dan sirih junjung. Pengantin perempuan menerima mas kahwin RM300 dan sebentuk cincin bernilai RM5,000 manakala wang hantaran sebanyak RM15,000. Turut menyaksikan majlis tersebut adalah ibu dan keluarga kedua-dua pasangan pengantin.

NOTA : Senyum lebar sampai tak dapat nak di sembunyikan lagi rasa gembiranya Nabil Si Raja Lawak di hari pernikahan beliau ini. Semoga di berkati Allah kedua pasangan, kekal bahagia hingga ke hujung nyawa. Tertarik juga saya bila melihat gambar Nabil ini, tetap nampak lawak..he he.Selamat Pengantin Baru Bro! LAGI GAMBAR NIKAH.



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Jumaat, September 30, 2011

29 Komen:

  1. dah kawen dah nabil. hehe.. tahniah! :)

    BalasPadam
  2. Selamat pengantin baru semoga kekal hingga ke akhir hayat.

    BalasPadam
  3. Tahniah untuk mereka berdua
    cantik pengantin...

    BalasPadam
  4. wow. sedar tak sedar dah kawen nabil. :D

    BalasPadam
  5. Tahniah Nabil..jangan melawak di Malam pertama sudah..agahhaha

    BalasPadam
  6. playstation 3 rupa2nya dh jadi hantaran perkahwinan....

    p/s- ingatkan en zul yg kawen lagi tadi. opsss... sori! minta maaf ya cik kak. hehehe...

    BalasPadam
  7. http://wanwidget.com/
    selamat sudah perkahwinan, hehe

    BalasPadam
  8. wahhhh ... seronok tengok org hepi. semoga berkekalan! :)

    BalasPadam
  9. Playbook dibalas dengan ipad :D Menarik tu..

    BalasPadam
  10. tahniah.. moga berbahgia hendakanya pasangan baru ini :)

    BalasPadam
  11. salam en. zul.
    moga2 rumahtangga yg mereka dirikan diberkati dan dinaungi oleh Allah sentiasa

    BalasPadam
  12. tak berapa suka ngn nabil..
    hehehe

    BalasPadam
  13. salam en.zul...
    keje ke hrni??
    dah breakfast??

    alhamdulillah...tahniah kpd pasangan pengantin....
    semoga kekal bahagia hingga keakhir hayat...

    BalasPadam
  14. Salam saudara Zulkbo,

    Tahniah pada Nabil dan isteri. Semoga kekal hingga ke akhir hayat.

    BalasPadam
  15. Cepatnya kahwin! Heheheh.

    BalasPadam
  16. Semoga berbahagia hingga ke akhirnya..Tak tahulah kenapa sy gembira bukan Irma yg berkahwin dgn dia..sebab Irma seharusnya dapat yg jauh lebih baik dpd Nabil..Allah knows better :)

    BalasPadam
  17. salam
    mesti meriah dengan gelak ketaw je tu
    moga2 nabil akan kekal bahagia selamanya bersama rahmatNYA

    BalasPadam
  18. Aslmkm Zul.
    Maaf ya di atas kelewatan Kak G berkunjung.
    Bila sudah berjodoh, jadi mudah.
    Kita sama2lah doakan kebahagiaan mereka.

    BalasPadam
  19. Moga Nabil dan pasangan kekal bahagia.

    BalasPadam
  20. Assalam...
    Alhamdulillah...dah kawin dah..

    BalasPadam
  21. tahniah nabil & isteri, moga kekal ke akhir hayat.

    BalasPadam
  22. artis klu tak kwin tak sah cari oeg cntik2.skrg ni pilihan dema org diawan heeee

    BalasPadam
  23. moga berbahagialah hendknya.Amin

    BalasPadam
  24. jadi suami yang baik la hendaknya....tahniah la kpd keduanya

    BalasPadam
  25. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam
  26. allhaamdulillah

    BalasPadam
  27. selamat tahun baru cina kepada nabil

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa lah org kahwin awak ucap clmat thun bru cina....hehehe..jgn marah

      Padam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog