Ayah Nak Ambik Gambar Kejap : Wordless Wednesday






NOTA: Salam....Lagi WORDLESS WEDNESDAY



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, September 21, 2011

25 Komen:

  1. appa.. yennadei appa?? kekekeke

    BalasPadam
  2. MasyaAllah.. ini mcm orang pun ada
    ada kat sebelah aku memang kena lepuk

    BalasPadam
  3. Salam

    Adess macam tu pun ada ke? nak kesian kat baby tu ke atau nak gelak tengok gelagat bapa dia tu :D

    BalasPadam
  4. Nok merase bubur kat sepito ni.

    BalasPadam
  5. Aiyoooo...

    Macam-macam ragam manusia..

    BalasPadam
  6. salam
    apa2 hal nak buat pun
    keselamatan anak perlu diutamakan
    kalau hilang, diculik, jatuh longkang...
    kan susah
    kan?

    BalasPadam
  7. cara paling selamat untuk mengelakkan anak2 main jauh2 :D

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum...

    Moga saudara sihat hendaknya..
    Anak patung ker tu..

    BalasPadam
  9. itu anak patung kan, abg zul..hehehehee

    BalasPadam
  10. Salam Zul, ajooo.. terkepit juga budok te :)

    BalasPadam
  11. salam..
    macam2 hal la..
    boleh je letak kat tepi tu dulu..
    ni nk cari nahas je kejenya..
    huhuuu..

    BalasPadam
  12. salam ,

    ooo teknik dan tektik ayah jaga anak ke..hebat noooo..

    BalasPadam
  13. HAHAHAHHAH!
    tu anak dia ke tu?? hehehhe

    slm en.zul...
    semoga ceria2 selalu...;)

    BalasPadam
  14. hahha dri ank tu hilang.. baek lar di kepit kan.. >.<"

    BalasPadam
  15. Laaa, kesiannya.

    BalasPadam
  16. Aduhai, ini sudah kes teruk

    BalasPadam
  17. tak mo ambil gambarlah heeee

    BalasPadam
  18. oh tidak ...jgn pandang ok

    BalasPadam
  19. Assalam..
    Haha..takut anak hilang kot..

    BalasPadam
  20. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA