Video Ceramah ( Tazkirah Zuhur) Ustaz Azmil Mustafa Di Masjid Al-I'tisam TTDI





Salam semua, jika anda ketinggalan isu ini bolehlah ke LINK ini untuk mengetahui hujung pangkal kisah di sebalik video ini. Tenangkan fikiran anda dan selamat menonton. Jazakumullah khairan kathira.



NOTA : Video ini di katakan kontroversi dan  agak panjang, tetapi menarik untuk kita sesama menghayatinya tanpa rasa prejudis dan mengenepikan soal politik. Nasihat saya, seandainya anda ada pendapat, sila tulis dengan berhemah dan jangan mengikut perasaan. Amat saya hargai...Wassalam.



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Ahad, Ogos 21, 2011

10 Komen:

  1. salam..
    kebetulan pulak sy bru je tgok video ni ptg td..mak sy pasang di dapur sambil memasak..em,mmg tak ada kontrovesi seperti yg digembar gemburkan rasanya..

    BalasPadam
  2. @adele
    Suka lihat gambar Ustaz Azmil Mustafa itu, nampak bercahaya..
    wallahualam..

    BalasPadam
  3. TERKINI:

    "Saya tidak mengeluarkan kenyataan yang berbaur hasutan, apatah lagi menghina Yang di-Pertuan Agong. Tuduhan itu tidak berasas kerana ia tiada kena mengena dengan politik.

    "Saya bukan sahaja tidak pernah mengundi pada pilihan raya umum, malah tidak berdaftar dengan mana-mana parti politik di negara ini," katanya dalam laporan Utusan tersebut.

    Sebaliknya, jelas Azmil, tazkirah yang disampaikannya di masjid tersebut adalah berasas kepada ayat-ayat al-Quran.

    Menurutnya, antara perkara yang disampaikannya ialah umat Islam wajib mengutamakan Allah berbanding manusia, tidak kira siapa orang itu.

    Ustaz Azmil Mustafa(MALAYSIAKINI)

    BalasPadam
  4. Salam Zul, byk manfaat yang dapat kita renungkan... semoga menjadi iktibar buat kita bersama.

    BalasPadam
  5. Betul apa, yang Azmil ni ckp. Cume org2 yg jahil shj yg xdpt terima apa yg dia ckp. Tapi bila org2 ni dah nazak baru lah nak cri ulamak tolong bacakan yasin! Cri budk2 tahfiz utk bacakan quran bila pembesar2 mati. Baru ingat ALLAH!

    BalasPadam
  6. mmg faham sgt permainn dan wayang sebenar yang cuba dimainkan sesetengah pihak

    BalasPadam
  7. salam
    saya belum ada kesempatan nak tengok video ni
    line yang slow memang susah nak dapat tengok

    moga2 kekeliruan dan kekusutan dijauhkan dari kita semua

    BalasPadam
  8. Salam..

    Mungkin gaya bahasanya agak kasar sket..

    WA

    BalasPadam
  9. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam
  10. Apakah negara syria sebuah negara Islam dan 100% berpandukan alquran sebagai perlembagaannya. Tanyalah presidennya. Carilah contoh lain sebagai negara Islam

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA