Dah Tengok Cincin Natural Fancy Gray Cushion Cut Diamond? (Gambar)




 

Salam semua, dah tengok ke gambar cincin cantik buatan khas ini? Saya pasti ramai wanita d luar sana pasti menjeling-jeling akan keanggunan rupa dan kilauan cincin berlian berpotongan halus ini.

Jeling-jeling juga, tapi jangan lupa tanya harga dulu kalau nak beli, cuba tengok price tag dulu..ermm, nak kata murah itu idaklah cuma.. harganya US$24,458,400. Dalam US dollar tau? Cuba korang convert ke RM = RM24 juta. Popaleh! kata orang Pahang.

Yang pasti bukan calang-calang orang yang mampu pakai cincin ni. Bini Obama (presiden US) pun belum tentu berani nak bodek Obama tolong belikan sebentuk. Agak-agak korang kat mana boleh beli ni ye?

Kalau rasa nak belajar tentang berlian mari ke LINK ini.




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Khamis, Julai 14, 2011

22 Komen:

  1. erk. rase2nye ni bik mama punye cincin kan?

    BalasPadam
  2. Salam Zul, kawan mampu pakai cincin perok aje :)
    * goner gambornya tak kuar.. kuar gambo katak aje tu :)

    BalasPadam
  3. mok moh je mampu beli, tapi cilok duit mana sampai RM73 juta tu?

    BalasPadam
  4. xmampu lg buat ms ni...xtau la klu esk lusa hahhahahaha

    BalasPadam
  5. @akuanakpahang

    Ye ke Yassin..
    koi dah masuk lain
    gambonya ter..
    kemaari la lagi yak?

    BalasPadam
  6. Ok zul baru ada gambonya :)

    BalasPadam
  7. ckLah main kutu 10 tahun pun belum mampu beli ni! Kalau ckLah pakai pun, mesti orang ingat cincin tiruan. Hehe

    BalasPadam
  8. pernah dengar koleksi kasut..jangan terkejut lepas ni koleksi intan berlian dan beg...

    BalasPadam
  9. tak tahu la betul ke tak cite nie .. :)

    http://www.anastasyea.com/

    BalasPadam
  10. adeh...koi tak mampu... :)

    BalasPadam
  11. RM boleh kut beli tu he3..

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama14 Julai, 2011

    haha! dah lama tak dgr perkataan papaleh tu!
    dulu2 itulah perkataan feberet kawan2 sekolah masa kat sg. koyan dulu :D

    BalasPadam
  13. tk minat cincin nih suka emas 916 jekehkeh

    BalasPadam
  14. byknya RM nak beli cincin tu...adeiii!!!~ ^_^

    BalasPadam
  15. la cincin ke , ingatkan butang baju td..nape mahal sangat reganya..

    BalasPadam
  16. taknak lah pakai cincin mahal gitu, takut nanti hilang jari saya yang cantik ni...kehkehkehhh

    BalasPadam
  17. Assalam..
    Tak berminat nak pakai cincin batu besar2 macam tu....suka pakai 2 bentuk cincin je yg bermakna...cincin tunang dgn cincin kahwin..cukup la 2 tu je..

    BalasPadam
  18. Kalau mampu pun kome x beli rasanye...
    Xtau la kala byk sgt duit gitu sok kot2
    lupa daratan pulok..hehehe

    BalasPadam
  19. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam
  20. salam
    cincin berlian cincin tembaga
    gelang emas gelang suasa

    aku tak benarkan isteri beli cincin macam ni sebab duit gaji tak cukup
    huhu

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama29 Julai, 2011

    Kat Chow Kit ade tak jual ?
    nak satu.....................

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA