Anak Ayah : Konsentrasi Dan Menumpukan Perhatian


Ermm..apalah yang asyik sangat anak dara ayah ni . Membelek benda apa tu? Tak berkelip mata menumpukan sepenuh perhatian. Siap kepit ibu jari kaki dan kusyuk sekali tu? Mesti ada apa yang di sukai atau di minatinya ni.









Laaa...patutlah memang kegemarannya, TELUR REBUS. Gambar ni lokasinya di majlis kenduri di Jengka tempohari. Memang banyak la telur rebus yang dalam proses orang nak buat bunga telur, tetapi di kerjakan oleh peminat setia telur rebus ini dahulu rupanya. Jangan tak percaya si kecil 2 tahun 3 bulan ni dah pandai kopek telur rebus sendiri. Cantik pula tu, langsung tak ada cacat cela bila di kopek..tapi lambat lah : D



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Ahad, Jun 19, 2011

13 Komen:

  1. mencabut kulit telur rebus... dengan tekunnya..

    BalasPadam
  2. ada bunyi bom tak lepas dia makan telur rebus tu? :D

    BalasPadam
  3. Budak-budak bila sedang tekun buat sesuatu memang nampak comel :D

    BalasPadam
  4. eerrmm....setuju sangat dengan anis punya opinion.....ada tuh sampai terjelir2 lidah....ooppsss!!!tapi,tak pernah jadi baby sitter ya??

    BalasPadam
  5. salam
    dah lama tak ambil gambar candid anak2
    seronok lihat merek tekun dengan sesuatu

    BalasPadam
  6. wah cerdiknya dia heee...

    kecil2 yang pandai membantu :)

    BalasPadam
  7. Huhuhu.... berapa banyak telur rebus dia boleh makan ni sehari?

    BalasPadam
  8. @Sabahan Bloggers Club

    bukan makan yang banyak
    kopek telur yang banyak
    say lihat..kalau makan
    pun paling kuat pun 5 biji

    BalasPadam
  9. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam
  10. Assalam..
    Tekunnya dia...
    kanak2 mmg sukakan telur rebus termasuk la anak saya..tapi dia makan telur putih je...telur merah tak nak.

    BalasPadam
  11. syhh dia tengah belajar tu .. awat bungkus sofa tu zulkbo ? hahaha takut kotor erk.. sofa putih sy dh jd kelabu asap pun

    BalasPadam
  12. @puanbee

    sofa pengantin tu..
    sewa..sampai awal sangat
    budak2 ramai..jadi mereka
    balut plastik dulu takut
    kotor..
    :)

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA