Menang Hadiah Contest Di SyoknyerBlogging



 
Salam semua, tak pernah seumur hidup saya menang hadiah di sebarang pertandingan yang disertai. Alhamdulillah, baru-baru ini telah terlakar sejarah baru dalam hidup saya apabila memenangi hadiah tempat ke-3  CONTEST yang di tawarkan oleh laman forum SyoknyerBlogging yang saya sertai pada 10 Februari 2011 yang lalu. 
 
Ucapan terima kasih  tak terhingga pada yang sudi menyokong dan mengundi saya serta tak lupa pada pihak penganjur iaitu admin laman forum SyoknyerBlogging, saudara Talhah, saudara NescaffeAis, moderators dan pihak penaja iaitu Fivio.com dan maribinablog.blogspot.com.

3rd Prize Fivio.com Value Hosting – 1GB (RM65.00) – 5 Orang Pemenang
Webspace : 1GB RAID
Data Transfer : 10 GB sebulan
Domain : Hosting Lifetime Free domain (*.com *.net *.org)
Addon Domain : 1 domain
Control Panel : Cpanel
Lokasi Server : US Datacenter
99.9% Uptime & 24/7 Support
Harga : RM65.00

Ada sesiapa yang nakkan ini?Apa kata join forum ini yang mengumpulkan ramai blogger tersohor se Malaysia dan ada banyak info yang berkaitan dunia blogging terdapat di sana.Anda hanya perlu mendaftar dan jangan malu-malu untuk sama berinterakasi sesama blogger di sana.Jom sama-sama kita meriahkan laman forum blogger tersohor di Malaysia  SYOKNYER BLOGGING.   Wassalam.




Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Khamis, Mac 10, 2011

37 Komen:

  1. Tahniah..!!!
    Memang abg zul layak memenaginya...
    lepas ni ambik no 1 pulok yer.
    wah..best jga hadiahnya tu...

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, tahniah ye cik zul

    BalasPadam
  3. salam..tahniah cik Zul..wah3..dah dpt free hosting apalagi, jom berpindah ke wordpress.hehe

    BalasPadam
  4. Boleh tahan juga hadiahnya tu..

    BalasPadam
  5. tahniah!!
    hebat gak hadiahnye..

    BalasPadam
  6. tahniahhh....
    saya tumpang gembira.. :)

    BalasPadam
  7. wah!!tahniah bang zul!! terbukti abang zul sememangnya seorang yang aktif berblogging! :)

    BalasPadam
  8. Salam, Tahniah Zul hadiah penat lelah berblogging la tu :)

    BalasPadam
  9. tahniah en.zul...
    syukur alhamdulillah... ;)

    BalasPadam
  10. salam bro...

    wahhh bro tahniah la.. tak sangka lak yerrr

    BalasPadam
  11. pehhhhhhhhhhhhhhh tahniah!!! ;)

    BalasPadam
  12. tahniah abg zul...


    abg zul deserve itu...lgpun, blog abg zul byk info..syabas..

    BalasPadam
  13. Sallam,
    Tahniah En Zul, syoknya..
    yes u deserve it, dapat webhosting percuma seumur hidup lagi. alhamdulllah.

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah rezeki benar tu :)

    BalasPadam
  15. apakah hadiah itu tak penting yang harus ada sb kita berani mencuba :)

    BalasPadam
  16. tahniah.. bab menyokong takda hal.. :D

    BalasPadam
  17. Aslmkm.
    Congrats. Berbaloi la kiranya. Kan?
    Untuk diri sendiri, mungkin kerana Kak G anak tunggal, dari kecil Kak G hanya mahukan pemberian/hadiah/penghargaan dari Ayah saja ... & later dari orang tersayang.
    Jadi Kak G tak kecil hati bila orang tak beri apa2, & tak iri hati bila orang lain mendapatkan segala apa.
    Malah Kak G sentiasa senang melihat orang senang & bahagia.
    So tulus dari Kak G, enjoy it Zul. Teruskan saja aktiviti kegemaran yang baik.

    BalasPadam
  18. salam Zul..

    Tahniah krn berjaya..murah rezeki...

    BalasPadam
  19. tahniah weh deme

    hidup SB

    BalasPadam
  20. tahniah..aku ingat kan dapat lembu seekor..lepas gak buat korban raya haji ni...jangan marah..x seronok hidup kalau serius sangat.Aku dah cuba masuk SB..rasa pening lalat..nape agaknya..

    BalasPadam
  21. kawan solute kat aok rodong....tahniah...

    BalasPadam
  22. tahniah, jangan lupa buat kenduri kesyukuran ni

    BalasPadam
  23. pas ni layan wordpressla pulak ye...?nak layan la dah geng2 blogspot ni...XD

    BalasPadam
  24. wah.. buat apa hadiah tu bro? projek apa dalam plan?

    BalasPadam
  25. As salam..
    Tahniah En. Zul..
    Saya tak sempat nak mengarang..

    BalasPadam
  26. tahniah encik zul...
    lepas ni bolehlah anjurkn contest @ giveaway pula ;)

    sy sdg anjurkan Giveaway sempena 3rd anniversary blog..jemput join klu sudi ;)

    MAri join Giveaway 3rd Anniversary blog Ummi Hanie [dot] com..pelbagai hadiah utk dimenangi...

    BalasPadam
  27. Tahniah sahabat....kao memamang layak dan rajin..

    BalasPadam
  28. tahniah bro.,.
    memang bukan senang nak menang contest ni kadang2 ikut luck juga..
    semoga menang lg byk contest..:)

    BalasPadam
  29. Tahniah....
    Bukan senang nak menang tu. Bolehlah buka blog baru.... :)

    BalasPadam
  30. salam
    murah rezeki, bro
    tahniah

    BalasPadam
  31. dari kecik hingga ke tua begini tak pernah menang jika masuk dalam apa apa peraduan sekali pun.Masa sekolah dulu jika undi cabut lidi pun tak pernah dapat .tak ada rezeki cara ni hehe.Tahniah Zul!

    BalasPadam
  32. Weh..ok hadiah tu...

    BalasPadam
  33. Tahniah Abg Zul..
    Koi kala dpt adioh ni x reti nak guna pulok sbb
    buta i.t. huhuh...Aok mmg kena la ngn adioh ter..

    BalasPadam
  34. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog