Muka Orang Tak Puasa




Ermmp..nampak sedap je ais krim tu?

Ayah..tak habislah ayah nak tak?

Cuti bersama Zul jr..memang jarang kami boleh keluar bersama berdua,almaklumlah ayahnya kerja sibuk memanjang..Hari ni keluar berdua,gunting rambut bersama di kedai mamak yang ayahnya dah 12 tahun jadi pelanggan tetap.Lepas bawa shopping baju raya,nak beli baju BEN-10 dengan topi katanya..tak de la pula,jadi belikan dulu sepasang baju melayu beserta sampin,memandangkan baju melayu tahun lepas pun baru 3-5 kali je pakai dan masih lagi muat.Belikan kasut sepasang bersama dengan stokin bergambar spiderman pilihannya..macam-macam budak sekarang ni?

Tetap nak juga baju ben-10..alahai...nanti ayah belikan di KLCC nuh..tunggu ayah senang dulu erk?he he..cara biasa ayahnya memujuk,selalunya menjadi..anak yang baik,dengar cakap umi dan ayah ni..Lepas nak makan ais krim la pulak..ha ha,beli di warung tepi pasaraya..budak-budak bila makan menitis nanti dalam kereta mengundang semut dan lipas la pulak kereta ayah,jadi singgah duduk tepi KFC.Tengok la muka orang tak puasa...



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Sabtu, Ogos 28, 2010

28 Komen:

  1. haa.. tak puasa! huhuh
    oo bawa Zul jr beli baju raya :)
    mesti seronok Zul jr..
    pakaian berunsurkan kartun mmg diminati oleh kanak2 :)

    berdua ker?

    BalasPadam
  2. @sop

    uminya ada kelas master
    adiknya tinggal di nursery
    kakaknya tak mahu keluar
    jadi berdua je lah..

    BalasPadam
  3. ooo.. gi shopping rupanya..
    saya baru lepas beli baju tshirt ngan seluar jeans anak...
    baju melayu belum lagi..
    deme nak topi tapi saya kata mahal..
    pakai jarang sekali rasa membazir pula walaupunpun memang cantik dan sepadan..
    mak dia juga tak beli baju lagi..
    huhuhu

    BalasPadam
  4. Uwa..sodap nya ais kerim tu..tentu leleh air liur abah nengoknya..

    BalasPadam
  5. ayokkk..x posa...haha...
    baju ben10...smlm br ternampak kt downtown...comel gile kot...patut bdk2 obses skrg ni..

    BalasPadam
  6. wahhh.. layan je ngan es krem tu yek

    BalasPadam
  7. salam..

    wah, sedapnye ias yem tu..
    oops, puasa..ngee
    selamat berbuka puasa buat akhi dan keluarga..

    :)

    BalasPadam
  8. Salam sdra...

    Betul-betul menduga kesabaran ayahnya ...:)

    BalasPadam
  9. Salam

    Tak puasa tak boleh raya.. heheh gurau je bang.. terima kasih mendoakan saya kat komen entri tu.. semoga anda sekeluarga berbahagia sentiasa dan diberkati Allah.

    BalasPadam
  10. salam
    dah lama rasanya tak makan aiskrim...
    nampak sedap la pulak

    BalasPadam
  11. Kalau tengah panes ginei kena aiskrim hmmm mmg best...(hari boleh tahan juga panasnya )

    BalasPadam
  12. @cikgu isza

    Anak di dahulukan
    masamu akan tiba nanti
    dan pasti hebat..ha ha

    BalasPadam
  13. @Abd Razak | RELEVAN

    Tak tahu kenapa koi kalau
    nengok orang makan tak posa
    tak de berasa nak makan pun
    dah biasa gamoknya..

    BalasPadam
  14. @tehr | YASSIN

    Sesekali makan mmg sedap
    kalau selalu cemuih juga
    jadinya..he he

    BalasPadam
  15. @ashrafi

    Saya selalu bagitahu begitu
    tapi nampak gayanya umur begini
    5 tahun belum faham lagi..tunggu
    tahun depan mula nak training

    BalasPadam
  16. @mengenaldiri | ABU | MAIYAH

    Layan je la karenah
    anak jantan sorang ni
    he he..

    BalasPadam
  17. oit dak kecik...tak pose!

    BalasPadam
  18. @mier@merr

    Begitu la kiranya
    dah nama budak..tidak di wajibkan
    keatas mereka berpuasa..

    BalasPadam
  19. Salam....hohoho...tak puasa...
    anak saudara saya (lelaki) umur 5 tahun, Alhamdulillah sampai skrg masih penuh puasanya tp abgnya umur 7 tahun, asyik ponteng je puasa....

    BalasPadam
  20. @iza

    alhamdulillah..rajinnya
    mesti mak dia ajar ni
    baguslah didik dari
    awal..

    BalasPadam
  21. peminat baju ben10 ke..disitu la ada peluang bisnes on9..hehe..

    "13 Trivia dan Fakta Menarik Mengenai Youtube"

    BalasPadam
  22. Dah la tak pose.Dapat lak baju raye Ben10.Untungnye...

    BalasPadam
  23. salam
    huhu,ingt muka sape la tadi weh..

    BalasPadam
  24. tak puasa tak boleh raya...hik2

    BalasPadam
  25. Sayang Ayah ..
    Ayah baik
    belikan eskerem ..

    jgn lupa baju ben-10 tau ayah...

    BalasPadam
  26. Salam bro zul..

    cerita tu tak habis lagi.. ayahnya sambung ke tak aiskrim yg tak habis tu? hehe

    BalasPadam
  27. huh! anak uncle ke ni?? hehe sedap plak tgk ais kirm dia tu? lapo plak... hehe ape2pun psst... jgn kata dia sy pun minat ben-10 tgh dok cri jgk saiz sy tp smua kecik belaka! adoi... hehhehehehhe

    BalasPadam
  28. salam...

    ooo nie anak teruna abg zul ye.. wah.. ngan selamba dia makan ais krim ye hehehe

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA