Hari Yang Sibuk..Gather TKO 2010


Salam aok me? Agak sibuk hari ni nak menziarah ke blog rodong dan sahabat sekalian memandangkan hari ni koi kerja disamping memenuhi undangan ke majlis perjumpaan tahunan antara forumers ruang forum TRANUNGKITE ONLINE yang diadakan hari ini di Taman Tasik Titiwangsa..


Pas masuk


Kain rentang Majlis Hari Ini 2O-Mac-2010


Tazkirah khas dari Ustaz Insani dibawa khas dari Terengganu


Menu istimewa.."Kepak Ayam Madu"


Antara menu yang menyelerakan..


"Kambing panggang"..bergambar jer..Koi tak berani nak makan..he he..memandangkan tekanan kerja jer 2-3 minggu ni..


Tak sampai 15 minit dah habis seekor..Kabornya ada lagi..


Kusyuk belaka mendengar tazkirah..


Time makan tak pandang belakang dahhh..


Gather-gather jugak..makan-makan jugak..Tanggungjawab pada Allah tidak dilupakan..Solat tetap pada waktunya..pada koi antara yang terbaik hari ini..

Ada banyak lagi gambar nya..tapi rasanya cukuplah buat masa ini..majlis itu juga diserikan dengan kehadiran wakil rakyat Dr.Lo lo..yang datang selepas koi dah balik memandangkan koi kerja hari ni tak dapat lah nak tunggu hingga akhir majlis..agak terkilan juga tapi alhamdulillah sekurang-kurangnya koi hadir juga dan sempat beramah mesra dengan forumers yang ada diantaranya hanya kenal nama "nick" sahaja di alam siber ni..semuanya ramah dan baik belaka..moga Allah merahmati anda sekalian..Jazakumullah..







Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Ahad, Mac 21, 2010

30 Komen:

  1. meriah sungguh..
    bagus.. solat tepat pada waktu..
    walaupun solat di tempat yang serba kekurangan..

    BalasPadam
  2. deme memang aktif orangnya dalam forum & blogger bagus...kome kena banyak belajo dengan deme nihh

    BalasPadam
  3. ANN: betul tu Ann..biar sibuk pun tanggungjawab pada Allah kita kena jawab nanti..majlis yang menyediakan tempat solat sebegitu biar serba kekurangan adalah sebahagian daripada "saham" di akhirat nanti..

    BalasPadam
  4. MITOS: moh la join koi..aktiviti begitu membuatkan koi banyak bergaul dengan orang ramai..byk orang byk ragam...muhasabah diri kita..

    BalasPadam
  5. koi betul2 tabik ke aok!

    BalasPadam
  6. PIEWAHID: terima kasih..koi lagi banyak nak tabik ke aok..he he

    BalasPadam
  7. salam subuh rodong,
    koi anok teganu gok
    bakpe koi tok tahu pong?
    kuikuikui...
    koi nok gok kenal dr lo' lo' tuh. leh gok koi gebang2 ngan ayah koi. ayoh koi mesti suka n bangga ngan koi. apa lagi kalo ada gambo..
    heheheheh...

    koi pernoh gok buka tranungonline tuh. nok2 time prk di tganu dulu, hakhakhak..
    gempak gok!!!

    dok apa ah.. koi ni saper gok.
    lalalala....

    BalasPadam
  8. salam zul..alhamdulillah bagus zul banyak bergaul ramai jumpa orang n kenal ragam manusia...bagus betul ya aturcaranya ..bersembahyang tepat pada waktu...dunia diraikan tapi akhirat dilupa jangan..itulah yg kita hendak kan.. ni tidak dekat nak habis waktu asar masih teruskan berucap lagi..terfikir juga sempat ke sembahyang asar..yalah bagi wakil jauh boleh dijamak qasar kan tapi bagi wakil yg diKl macam mana ya..hehehe

    BalasPadam
  9. Salam Zul - Deme memang hebat yek, hehe boleh kate dah jadi blogger tegar ni, kome tak sampai tahap ni lagi hehe boleh jadi sifu dah ni.

    BalasPadam
  10. memang meriah bro, tapi makanan kat situ yg jadi perhatian tuh..nampak sedap je..hehe :)

    BalasPadam
  11. Salang zul guane mu dok makang kambing tu hehehe kawang gitu juge dok makan same bender tu bimbang mendadok duk naik daroh hambe..apupon merioh benor kawang nengok majils tu syabas juge drp hambe hidup ganu kite!

    *Goner polok kash boleh cakap trengganu hehehe..

    BalasPadam
  12. salam zul.ada sikit nasi tambah ni hehehe..wow semua makanan menyelerakan..macho je berposing dekat kambing tu..mak cik nasihatkan kambing ni bagi orang darah tinggi tak berapa elok,tapi tanya doktor dia menafikan..kata dr. kambing tidak mempunyai kadar lemak yg tinggi,hanya kepercayaan orang melayu je,tapi mak cik takut nak makan zul..itu fav. pak cik tu,kalau terliur sangat jamah sikit je le...

    BalasPadam
  13. BLUE:Orang ganu rupernya aok yek??daftar online jer ahlinya TKO tu..ada function boleh lah join..

    BANG AJI:Mana ada hebatnya koi nie..ahli biasa jer TKO tu..cma koi minat byk isu politik disana..

    BalasPadam
  14. MR Z: Byk menda makan yang sedapnya..tapi kata orang ikut hati mati..koi takut lah nak makan byk nie..sekadar kenyang sudah..byk yang siap bungkus balik di akhir acara..

    YASSIN: Darah tinggi koi tak ada..harap di jauhkanlah..mmg koi kurang minat daging nie..ditambah kabor angin mengatakan punca nya boleh naik darah tinggi jadi koi tak mboh la mencuba..he he..untung orang yang lain..makan bahagian koi..

    BalasPadam
  15. MAK CIK YAM:Alhamdulillah belum ada darah tinggi lagi saya ni..minta di jauhkan ..cuma kurang berminat dagingnya..di tambah ada yang mengatakan punca darah tinggi..tak mau lah saya memakannya..wallahualam..

    BalasPadam
  16. woa!!!!!!!!!!!!!!! sedap btol ayam dgn kambing tu!!!!!! perghh!!! ape2 pun have a nice day..

    BalasPadam
  17. Salam zul. Tahniah sebab aktif dalam aktiviti sosial yang sihat gitu. Akak rajin gak baca forum TKO tu.

    BalasPadam
  18. Cool..

    Try this blog,read few entries..i found it very funny and interesting!

    www.fdausamad.blogspot.com

    Seriously!

    BalasPadam
  19. err x pernah baca pun forum tu

    apa2 pun mmg kambing dgn chicken wing nampak sedap.. so far CP masih boleh makan kambing ngeh ngeh ngeh..

    BalasPadam
  20. NICK>>ayam ngan kambing memang best..tapi saya kurang sket kambing nie..

    CHE PIT>>kambing memang laku dalam majlis tu sebab jarang2 orang jumpa kambing bakar(golek)

    BalasPadam
  21. KAK AIDA>>Terima kasih kak..memang ramai dan pelbagai golongan juga berminat denagn forum TKO ni..byk politik la sket..he he

    BalasPadam
  22. takut kome nengok kambing pgg..hehe...tk pnh mkn...

    BalasPadam
  23. bab makan yg paling meriohnye tak?....hehehe

    BalasPadam
  24. Bestnyer...Tranungkite.net adalah salah satu web yang selalu koi lawati.

    BalasPadam
  25. PAK CIK KORDI>>Koi pun berani bergambor jer..makan tak pernah juga..tak sanggup..

    CIKGU JANG>>alhamdulillah..ramai sponsor..byk menda makan sampai tak habis boleh bawa balik lagi..

    MIECYBER>>Apalah mie..tak join koi sekali..boleh kenal wehh..lain tahun kita jumpa..

    BalasPadam
  26. salam ziarah..
    f0rumers tranungkite online?..
    waAaaa..
    kena tabik spring jgk nie..
    teruskan perjuangan tuan!

    BalasPadam
  27. salam...

    uish...byk nyer mkanan sedap2;)

    BalasPadam
  28. bes lah kambing panggang te.. kalau darah tinggi tak sah makan..pantang.. pantang jumpa.

    BalasPadam
  29. Pergh kambing..habis sekor kalu dapat ke kawan ni..

    BalasPadam
  30. Waa...ada kambing panggang. Meleleh air liur ambo

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA