Menakjubkan Bila Janin Kembar Berebut Ruang Dalam Rahim Ibu (Video Dan Gambar)

Sebuah video yang diperolehi dari rakaman ultrasonografi, menunjukkan rakaman menakjubkan pasangan janin bayi kembar di dalam perut ibunya. Janin kembar itu kelihatan seolah-olah tengah bergaduh berebut tempat di dalam ruang sempit rahim ibunya.


Menerusi rakaman video itu jelas kelihatan bagaimana bayi-bayi kembar ini berusaha mendapatkan lebih ruang dalam rahim ibunya. Sesuatu yang amat menakjubkan apabila pergerakan dari kedua janin bayi tersebut yang belum pernah disiarkan kepada umum sebelum ini.

Laporan CBS News ada menyebutkan, para doktor memperhatikan gerakan bayi kembar ini, dalam usaha mereka mempelajari sindrom twin-twin transfusion (TTTS). Sindrom ini dinilai merbahaya kerana seorang bayi kembar berkemungkinan mengambil darah pasangan kembarnya. CBS News



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Jumaat, Disember 07, 2012

10 Komen:

  1. hello bro, selamat pagi..
    video yang menakjubkan.. syukurlah dapat anak kembar kan bro.

    BalasPadam
  2. kuasaNya yg lebih mwngetahui

    BalasPadam
  3. suka nengok, video yang menakjubkan...
    nak share ye...
    terima kasih...

    BalasPadam
  4. Allahu Akbar
    kat dalam tu pun dah bergurau yek :)

    BalasPadam
  5. tak ape. dia tengah main tu.

    BalasPadam
  6. salam
    besarnya kuasa Allah
    ni baru kembar dua
    ada yang kembar tujuh masih juga dapat hidup dengan kehendak Allah

    BalasPadam
  7. xdpt nk tgk video...save bandwith utk bw..hee

    BalasPadam
  8. Tetangga saya melahirkan bayi kembar 5 dan kelimanya lahir dalam keadaan sehat dan normal..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA

Carian Blog