Kehebatan Pasangan Michelle Dugger Dan Jim Bob : Terkini 19 Anak Nombor 20 Bakal Menyusul



Pasangan Michelle Dugger dan Jim Bob yang sudah mempunyai 19 anak, kini menantikan kelahiran anak ke 20 mereka yang di jangka lahir pada April 2012. Seramai 9 perempuan dan sepuluh lelaki, 4 di antaranya adalah pasangan kembar.

James Robert @ Jim Bob yang lahir pada 18-Julai-1965, kini berusia 46 tahun dan pasangannya Michelle Annette Duggar@ Michelle Dugger lahir pada 13-September- 1966, kini berusia 45 tahun. Tidak dinyatakan pula tarikh mereka kahwin ??



Senarai nama anak-anak pasangan Michelle Dugger dan Jim Bob:


NOTA : Bagaimana anda di sana pasangan yang telah mendirikan rumah tangga? Bersediakah anda untuk memperolehi keluarga besar sebegini? Pernah saya jumpa keluarga rakan saya yang hampir mirip sebegini tetapi beliau mempunyai satu bapa dan 3 emak. Alasan ayahnya, tidak mahu menyusahkan emak-emak beliau :D



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, November 09, 2011

31 Komen:

  1. salam.. ramainya.. saya yg 10 beradik ni dah rasa ramai, ni ada lagi yg leibh ramai.. hehee.. rezeki mereka.. anak kan anugerah yg tidak ternilai harganya..

    BalasPadam
  2. salam en.zul...

    wah…xtau la mcmane kewangan fmly…nk rmai anak skrg ni mmg boleh tp duit belanjanya pon lebih….

    BalasPadam
  3. rezki anak....

    mesti happening gila family tu....

    tp kalo dok umah flat cam aku anak 5pun da sesak umah...

    BalasPadam
  4. Wah ni kira purata 1 tahun 1 anak ... belanja mesti banyak dan si ibu pula dah tak heran nak beranak sebab kesakitan beranak dah lali dah ... best juga macam ni cuma kena tanya si ibu sanggup ke dan ... tanya gaji cukup kah ? Tahniah pada mereka.

    BalasPadam
  5. Sallam En. Zul,

    Nampak semua anak2nya terjaga dengan rapi,
    Tabik kepada mereka yang berjaya didik anak seramai itu, Tak ramai orang melayu sekarang yang inginkan anak ramai, sepasang dah cukup.

    BalasPadam
  6. http://wanwidget.com/
    gaya mereka seolah mereka berhenti mendapat anak utk setahun setelah 3 tahun berturut turut

    BalasPadam
  7. Assalam..
    Ramainya..
    Bapa saudara saya yang tinggal di Keratung Pahang ramai la anak dia, 14 orang kot anak dia. Yang kecik2, saya tak tau nama, malah tah pernah tengok pun...

    BalasPadam
  8. assalam..
    ramai tu anak2 dia. kena fikir juga kos perbelanjaan semua tu..

    BalasPadam
  9. @zella y
    W_salam Zella..
    rasanya mereka
    mampu nih

    BalasPadam
  10. @Benjy
    Betul tu Bro..
    tapi rezeki anak-anak
    pasti ada..insyaallah..
    :)

    BalasPadam
  11. @LIPISLADY

    Memang kemas penampilan
    semuanya kan..?Tabik juga
    dari saya buat mereka.

    BalasPadam
  12. @Iza Teratak Usang

    Orang Felda dulu memang tidor awal
    tak tahu nak buat apa malam-malam..
    kena pula dulu di Felda tiada letrik
    seperti sekarang nih..

    BalasPadam
  13. SALAM,
    HEBAT NI ! SATU IBU !

    BalasPadam
  14. @adele
    W_salam..memang hebat..
    dah besarnya pengorbanan
    seorang wanita bergelar ibu

    BalasPadam
  15. @MR.Z

    Rasanya mereka mampu
    berdasarkan kisah keluarga
    ini telah di jadikan siri
    realiti TV

    BalasPadam
  16. @HaiDa HiDa

    Realiti anak adalah amanah dari anugerah Allah..tetapi ramai yang beranggapan anak adalah beban..sedih!

    BalasPadam
  17. @Wan85

    Sesekali kena break juga
    Bro..he he..

    BalasPadam
  18. @luahfikiran
    W_salam Dato LF
    Kehebatan manusia
    pada yang tahu menghargai..
    anugerah Allah jua buat
    pasangan berumahtangga.

    BalasPadam
  19. gone gayanya nok hendel, sorang je upoh jaga paling kurang doh rm250... tak masuk belanja lain ter

    BalasPadam
  20. Masih lagi mengandung walaupun usia sudah melangkau 40an. Biasanya tidak digalakkan kerana mungkin ada komplikasi kepada bayi yang bakal dilahirkan.

    BalasPadam
  21. @zulkbo
    Ooo...patut la ramai sangat anak..

    BalasPadam
  22. @zulkbojawapan yg pernh sy degar dari org2 lama heee

    BalasPadam
  23. suri suka anak ramai hee..klu 6 ok kot haaa..apa pun tu semua rzki..

    BalasPadam
  24. @akubiomed benar tu bro tapi kuasa Tuhan melebihi dri jangkaun kita..

    klu d malaysia nak hamil cecah umur 40 org kita dah rasa gerun takut gen serba tak kena huhu..

    BalasPadam
  25. dekat 2 team bola. kalau org dulu2 11~15 dah kira sangat ramai. sekarang 6~7org je.

    BalasPadam
  26. salam kenal..
    maju terus para blogger.
    saya dari Indonesia

    BalasPadam
  27. huhu, kalo kat russia nie takleh byk2 anak, anak yang ke-4 dah tak layak dapat bantuan education, sebab negara nie memang dah crowded sgt.. huhu, 20 anak tataulaa camne.. kecuali kalo memang famili dah kaya..

    salam singgah, hehe

    BalasPadam
  28. Pasangan Yang Sangat Bahagia dan Beruntung

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA