Gambar Nikah Salih Yaacob Bersama Isteri Ke-4 : Tahniah


بارك الله لكما وبارك عليكما







Alhamdulillah dengan dua kali lafaz,  Samihah Sheikh Ali, 25 tahun sah menjadi isteri kepada Salih Yaacob di Masjid Jamek Kampung Melayu Kulaijaya tepat jam 3.50 petang tadi melengkapkan kouta seramai 4 orang isteri beliau. Tiga lagi isteri Salih ialah Norlizah Mamat, Norraha Hamat dan Norfara Wahida Sulaiman.
 
Sekeping cek hantaran RM25,000 bersama sebentuk cincin dan mas kahwin RM23.00. Keduanya dinikahkan Kadi Daerah Kulaijaya, Ustaz Haji Fahmi Samad. Tahniah dari blog ini buat beliau, semoga di berkati Allah kedua pasangan ini.


 
Kredit gambar:
http://www.hazrey.com/



Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Selasa, Mei 31, 2011

28 Komen:

  1. giler la, dh cukup 4..tahniah2 :)

    BalasPadam
  2. lengkap la sudah ya, tahniah kepada pasangan ini!

    BalasPadam
  3. tahniah saleh yaakob... cuku kuota dah...

    BalasPadam
  4. Menjadi betul dia yek...

    BalasPadam
  5. Jauh renungan Saleh. Agaknya apa yang difikirkan di dalam hatinya..

    Apa2 pun, tahniah. Semoga dapat berlaku adil kepada semua isteri2nya..

    BalasPadam
  6. respek tol kat wives salleh yaacob..payung emas menunggu
    tapi kami ladies dipejabat ni kata..mmg antara 4 tu tak boleh kata satu sama lain sebab isteri pertama dah pun bercerai..

    BalasPadam
  7. Nie baru bini mudah benor... untung badan...dah cukup kuota abg salih kita nei :)

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum saudara...

    Moga sdra dikurniakan Allah kesihatan yang baik..
    Moga Allah berikan kekuatan kepada beliau untuk melaksanakan tanggungjawab kepada isteri-isterinya

    BalasPadam
  9. Salam Zul..

    Tahniah & alhamdulillah krn majlis berlangsung dgn sempurna.

    p/s-duit hantaran 25 ribu guna cek..pergghhh.!!!.

    BalasPadam
  10. hohooo bukin lelehhh

    smoga bahagia membawa ke syurga dan jadik contoh pada kaum hawa lain tapi jadik igauan bagi lelakiii

    BalasPadam
  11. Tahniah kepada salleh yaacob.
    Bertuah isteri dia dapat abang salleh.

    BalasPadam
  12. tahniah!!!! cayalah abg salih...

    BalasPadam
  13. semoga dia bahagia dgn kehidupannya... :)

    BalasPadam
  14. klu lelaki adil mesti isteri tak buat ha punya malah lebih syg suami lagia dalah heeeee..

    klu suami bt hak mmg isteri puna kan turun lenting sama..

    BalasPadam
  15. Assalam..
    Tahniah jgk utk beliau..

    BalasPadam
  16. Cantik kan wife baru dia..bertuah betul SY dpt bini cun..

    BalasPadam
  17. salam..

    nak tahu juga apa rahsianya SY ni boleh smpai 4 isteri..apapun moga berkekalan lah..

    cik Zul, pasal cinta tu kalau sy berkesempatan, sy cuba buat k..skrg mmg x sempat lg.. :D

    BalasPadam
  18. boleh dijadikan model nih...

    BalasPadam
  19. Tahniah la Saleh Yaakub...harap2 lepas ni jangan lah buka cawangan ke 5 pulak.Kalau ada calon..rekomen la kat aku..

    BalasPadam
  20. Ayu sungguh pengantin muda tu...

    BalasPadam
  21. Tahniah..apapun semoga dpt berlaku adil..

    BalasPadam
  22. salam ziarah..
    untunglah bagi mereka yG beriman..
    dalam melayari bahtera hidup berpasangan..
    m0ga berbahgia =)

    BalasPadam
  23. tahniah, dpt comei pulak tu

    BalasPadam
  24. salam..

    semoga mereka berbahagia hingga akhir hayat

    BalasPadam
  25. Wah..seronoknya. Tahniah en salleh. tak perlu tunggu lama2. dah selesai pun. xde masalah apa2.

    BalasPadam
  26. وعليكم السلام ورحة الله
    Terima kasih semua kerana
    sudi singgah dan mencoretkan
    komen anda di sini..amat saya
    hargai..jazakumullah khair..

    BalasPadam

PERKONGSIAN MENARIK LAMAN BLOG LAIN JANGAN LUPA BACA