Video Sex Anwar Ibrahim Part-2






Salam semua, kecoh pula hari ni tentang video sex bahagian ke -2 yang wajahnya seiras pemimpin terkenal pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Sempat juga saya melihatnya petang tadi di You Tube sebelum video tersebut di padam oleh pihak You Tube. Dari pandangan mata kasar saya video hitam putih tersebut agak sukar untuk saya mempercayainya bulat-bulat itu wajah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Berdasarkan susuk tubuhnya memang agak berlainan dari yang pernah di nyatakan oleh isteri beliau sendiri tempohari di mana perut lelaki dalam video tersebut agak buncit berbanding perut DSAI yang sebenar. Agak menghairankan juga apabila lelaki dalam video tersebut tidak berkerut muka langsung..ermmm..apa yang tak kena agaknya ya?


Dalam budaya manusia tiada nilai agama dan tamadun berakhlak, isu keaiban peribadi dijadikan mainan golongan yang selekeh. Maka muncullah kisah seks dan skandal peribadi tokoh politik itu dan ini sebagai senjata beracun membunuh musuh politik masing-masing.

Dalam Islam, perbuatan mendedahkan keaiban peribadi sebagai senjata politik adalah perbuatan yang dilarang oleh Allah dan rasulNya. Ia haram. Hanya mereka yang jahil nas-nas agama sahaja yang menyangka itu adalah suruhan syarak. Malangnya praktik ini telah diamalkan oleh ramai tokoh dan penceramah politik sejak dahulu lagi di negara kita ini.

"Sesiapa yang menutup (keburukan) seorang muslim, Allah tutup (keburukannya) di dunia dan akhirat” (Riwayat Muslim).BACA LAGI







Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Rabu, April 27, 2011

52 Komen:

  1. Masalahnya, betul ke itu dia.. Macam tipu je gitu kan... siap ada yang merakam tu. Apa sebenarnya peranan trio Datuk T dalam kes video bodoh ni?

    BalasPadam
  2. alamak tak sempat nak tengok ler he3..

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama28 April, 2011

    aku rasa bukan anwar

    BalasPadam
  4. salam cik Zul..
    hari tu tgok di berita, trio Dato T kata video itu disebarkan utk menegakkan keadilan. mmg pemikiran yg dangkal sungguh.kalau nak tegak keadilan bkn dgn jalan mengaibkan,plak tu benda yg salah.

    BalasPadam
  5. muka adalah iras2 DSAI dan tang perut serupa sgt dgn najib pulak hehehhee

    BalasPadam
  6. entah la... ape nk jd ngan politik zaman skrg ni...

    BalasPadam
  7. Sampai bila kita terus dihidang dgn video seumpama ini? Hidup politik org melayu!

    BalasPadam
  8. saya tak percaya itu DSAI!!politik semata2 untuk menjatuhkan Datuk Sri.....
    Politik.....sebab tu saya tak suka politik. Depan...manis mulut....belakang lain cerita...cukup meluat orang yang bermuka2 ni!!!

    BalasPadam
  9. salam bro zul.

    Bain pun tak faham tentang kenapa feed blog bain tak detect di blog list bro zul. tak tau nak check camne.
    TAPI
    blog bro zul selalu keluar kat senarai "My Hangouts" dlm blog bain. so, senang bain nak cek updates bro zul. :)

    BalasPadam
  10. tak tahu benar atau tidak baik kita diamkan mulut shaja..slh khbat nnti bt dosa pada kita ..

    BalasPadam
  11. salam bro...

    rencah politik tak akan habis smpi bila2 rasa tepu dgn masalah ini hurm..tgok brta shja nak kata apa pkra cam ni le permainan politik..

    apa pun hanya Tuhan sahaja Maha Mengetahui..

    BalasPadam
  12. cepat betul DSAI mengempiskan perutnya..
    apa2 pun, kes ni tak turunkan harga barangan pun. takde faedah.

    BalasPadam
  13. Saya tak minat politik tapi dalam kes sekarang ni memang dah nampak fitnah sangat. mengaibkan orang pun ada.

    BalasPadam
  14. *bain pun blogger tegar utk blog bro zul ^_^

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama28 April, 2011

    Tu dinamakan politik, sanggup menjatuhkan lawan dgn cara guna taktik kotor...Tak kan DSAI tu bodoh sangat nak main pelacur kat Malaysia. Dia kerap ke luar negara, boleh cari pelacur kat sana kalau ya pun dia nak puaskan nafsu....renung2 la...wahai manusia yg berakal...jgn terpengaruh dgn dakyah politik kotor....

    BalasPadam
  16. as'salam bro

    macam2 sekarang tue la kan zaman dah canggih sampai video pun leh edit rasa2 bukan la....

    BalasPadam
  17. Matlamat menghalalkan cara!! Tu je yg aku nampak skg nih....Sapa berkuasa dia menang!!!
    Dari dulu,kini dan selamanya...payoh nk berubah dh nih.

    BalasPadam
  18. Assalam..
    Dlm politik, ramai yg bermain kotor semata-mata nk rebut nama dan pangkat...
    Dari U lg, langsung tak minat belajar politik..

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama28 April, 2011

    em..... bagi yang berakal fikirlah..... lihatlah dgn mata hati... jgn lihat dgn mata kepala.... ingatlah barang siapa yang bersaksi palsu di dunia nescaya dia akn di azab dgn azab yg pedih yg tidak pernah terlintas di akal manusia..... barang siapa yg membuat fitnah palsu nescaya Allah akan perlihatkan azabnya di dunia, sekiranya d dunia Allah tidak perlihatkan tunggulah di akhirat nanti azab yg sgt pedih yg tak pernah kamu rasakan.....

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama28 April, 2011

    salam bro.. semoga tuhan tunjukkan perkara yg sebenar... proses keadilan perlu melalui mahkamah. jangan buat tafsiran sendiri dan terima apax jua keputusan pihak yang berwajib.

    BalasPadam
  21. saya gelak seorang bila time dia korek pungkok tu haha!

    BalasPadam
  22. Video seks part 1 sy dah tengok
    x puas sbb dia cut

    bro ada link ke part 2? nak tgok btul ke x dia ni

    BalasPadam
  23. Tanpa Nama28 April, 2011

    pelakon sebenar ade dlm klgan trio DT 2 aku rsa..
    persoalan..
    -mne dorg dpt video 2 klu xplakon nyer dorg knal...
    -klu DSAI lak,mcm tau2 jer dorg ni DSAI 2 mau blakon kat situ..

    BalasPadam
  24. salam en zul.
    musykil sungguh, sbb kata trio kata T hanya dia jer yg ada rakaman video ni. lepas tu dia kata dah serahkan kat polis. Jadi mcm mn video ni diupload kt youtube. Siapa yg upload, mungkinkah pihak polis?

    Tanda tanya ini tidak akan terjawab sblm PRU

    BalasPadam
  25. xfaham betul bab ni..!

    BalasPadam
  26. Assalamualaikum,

    Pengunjung ke 300,000 telah berlalu...saya lah pengunjung berkenaan....bertuahnya saya.

    BalasPadam
  27. salam
    air yang bersih boleh menjadi kotor hanya dengan tahi cicak yang sedikit

    kalau nak minum, ambil air lain je

    BalasPadam
  28. malaysia yang semakin malanng...

    BalasPadam
  29. Tanpa Nama29 April, 2011

    Saya rasa yang tahu cuma Allah dan pelakunya sahaja. Kita tak layak bagi judgement samada benar atau tidak. Tetapi yang musykil sampai sekarang kenapa DSAI tidak mahu bersumpah jika dia benar-benar difitnah? Begitu juga kenapa tidak mahu memberi DNA utk siasatan polis? Bagi saya, selagi DSAI tidak mahu bersumpah, selagi itu dia dipihak yang salah. Hukum Islam sudah menetapkan sesiapa sahaja yang berani bersumpah laknat, maka jika dia menipu Allah akan menunjukkan laknatnya. So far saya lihat Saiful yang dah bersumpah nampak pun masih OK! Wallahualam...

    BalasPadam
  30. Hi,bro.zul how do i contact u through email ?? if u dont mind to guide me regarding blog setup. pls tq so much

    BalasPadam
  31. Tanpa Nama29 April, 2011

    Video zaman bila ini? Hitam putih mungkin tahun 70an kot. Kamera moden sekarang semua rakaman dalam warna. Ado hai bodoh sungguh orang yang rakamkan video. Munkin kamera dia boleh rakam tak cukup warna. Betul TAK?

    BalasPadam
  32. Tanpa Nama29 April, 2011

    Mana ada orang nak tuduh orang lain tanpa sebarang point? Yes yes politik.. Mana ada orang nak tuduh orang lain tu gay? Trio nak stand up and fight dgn bukti!! Bukti yang perlu diproses dan belum diproses! Eskay cabar Anwar berani bersumpah laknat lepas sembahyang jumaat.. Kalau innocent, beri lah DNA, pergilah bersumpah! dapat jugak pahala sembahyang dan pahala berani menegakkan keadilan.. hehe.. Selesaikan je DSAI.. Kalau bersumpah, ramai penyokong nanti.. Kalau tak, ramai yang lari.. Tgk sekarang pun, ramai yang dah lari! Macam mana ni? My point of view: Aku tak nak ada ketua yang banyak masalah. Buang yang keruh ambil yang jernih, baru teguh peribadi.. Betul cakap P.Ramlee.. Salam..

    BalasPadam
  33. ontah enchah pn serabut milo dah ni

    BalasPadam
  34. Tanpa Nama29 April, 2011

    betul atau tidak, kita bukan pakar dalam membuat penilaian sama ada pelakunya DSAI, better biarlah pihak tertentu yg mempunyai kepakaran menentukan kesahihan video seks ini.

    BalasPadam
  35. Tanpa Nama30 April, 2011

    pada pandangan aku, bukan DSAI tak nak bagi DNA, tapi sekarang susah nak percaya pada ketelusan polis dan institusi kehakiman negara, dah tak adil. kang bagi DNA kena manupulate bukan dia punya dikata dia yg punya terus kena salah.lebih baik tak payah bagi senang. polis tak ambik tindakan pun tapi kalau kes lain jual centak rompak and cd lucah bukan main lagi. sekarang part2 pulak part 1 takde tindakan. orang zaman sekarang sanggup buat ape saja termasuk bersumpah, ramai orang islam bila tanye sembahyang tak, mengaku sembahyang padahal tak. depan sesama manusia boleh la kan haha renung-renungkan.

    BalasPadam
  36. Tanpa Nama30 April, 2011

    Salam... Sy setuju kpd yg slh sowg d ats yg x bname... DSAI adelah owg yg ckup bijak.... Ade ke pihak2 yg akn mnyebelahi dia, bile dia serahkan kn DNA... Pihak2 tsebut, Sume nye d beri suapan... Da sah2 nty pihak tsebut gune kn DNA tu tok jtoh kn DSAI... Psl sumpah plak, lg skali DSAI sowg yg bijak, x kn senang2 dia nk tmkn ngomong2 owg yg beria2 nk srh bsumpah...!!!!! Sume tu motif... N x kn DSAI nk soh owg2 dia rakam kn aksi2 ni n bgaimne plak si T tu yg leh dpt video tsebut.?? Kt ctu da leh pk... Renung2 kn..!!!!

    BalasPadam
  37. Tanpa Nama01 Mei, 2011

    Buat video seks betul lagi baik. Boleh semua pakat tengok. Kalau setakat video bodoh cam tu tak payah la.

    BalasPadam
  38. Tanpa Nama01 Mei, 2011

    Salam. Orang yang sentiasa dilaknat Allah dah tak perlu bersumpah laknat lagi. Memang tiap saat dia Allah laknat.

    BalasPadam
  39. Tanpa Nama01 Mei, 2011

    Bagi saya x penting la sangat video nie.Yang paling utama adalah bagaimana hendak menjadikan negara kita paling berjaya di mata dunia .Ini asyik perang liwat,perang video sex.Kau org x bosan ke.

    BalasPadam
  40. Tanpa Nama02 Mei, 2011

    anwar buruk2kan pemimpin negara kite kat luar , korang tak nak heboh...memang kalau dah mind set begitu...keburukan depan mata pun nak denied lagi..ape nak takut bersumpah kalau bukan die dalam video tu ? insaf la orang orang yang sewaktu dengan nya...kalau betul2 nak clearkan keadaan jangan la masjid di jadikan tempat tunjuk perasaan..

    BalasPadam
  41. Tanpa Nama02 Mei, 2011

    kepada peminat2 fanatik inche anuar : kesiannye korang..klu dah suka, kentut pon wangi, ye idak??? ha-ha-ha

    BalasPadam
  42. Tanpa Nama06 Jun, 2011

    xnak bg sempel dna ok lah.....tak caya kat polis...sumpah tu xnak buat nape?...takut kat allah ke?.....kalau xcaya kat polis and hakim... buat aper report kat polis....nape nak saman naik makamah....abis maso jooo...

    BalasPadam
  43. tak subahat08 Jun, 2011

    lu orng pon bodoh pi layan drma org tue tu ape bikin...lantak pi depa lah akhirrat nnt depa tau lah...yg mane betoi yg mane salah...hang pa mmg bingai lah..nak pi wat dosa wat jadah ape...

    BalasPadam
  44. Tanpa Nama30 Jun, 2011

    main xbox lagi best

    BalasPadam
  45. Tanpa Nama28 Julai, 2011

    wa tak caya nuar kerana dia tak dpt jawab yg ni: 1. mengapa hingga la ni tak dpt tunjuki Jam omega? 2. mengapa tak sahut cabaran Datuk Eskay sumpahlaknat? 3.mengapa tak berani buat ujian Polygraph? 4.mengapa tak saman lagi Datuk Eskay yg dah malukan dia? 5.mengapa gagal sahkan persahabatan dgn Datuk Eskay?...dan banyak lagi mengapanya!...kesimpulan tindak tanduk Anwar tak mencerminkan kewibawaan beliau sbg seorang pemimpin yang bijak n jujur menghadapi masalah yg kelihatan pembohongan jadi mainannya walhal rakyat la ni semakin bijak berfikir secara saintifik dan lebih munasabah!

    BalasPadam
  46. Tanpa Nama28 Julai, 2011

    ada sebuah hadis berbunyi' Mestilah kamu itu BENAR! kerana benar itu satu pintu dari pintu2 SYURGA!dan jauhkanlah dari BERDUSTA (BOHONG)!,kerana dusta itu satu pintu dari pintu2 NERAKA"! (riwayat Al-khatib an Abi Bakar)!...Fikirkan menggunakan akal secara bijaksana yg tlh dianugerah oleh Allah Subhanahuwataala!...mudahmudahan kita senantiasa di dalam kebarkatanNya!...TQ!

    BalasPadam
  47. Pilihlah orang yang baik tingkahlaku bagi memimpin kita. Barulah ada manafaat perjuangan dan peningkatan negara

    BalasPadam
  48. tak salah berpolitik kalau betul caranya...agama juga tak menghalang orang berpolitik.manusia yg jahil sahaja yg menyebabkan politik itu kotor....wallahualam...

    BalasPadam
  49. semoga anda senantiasa saksama dalam menilai situasi. tidak berat dan serong pada mana-mana pihak yang tidak menyebelahi anda.

    BalasPadam
  50. Kita boleh sangkal video tersebut...bagaimana laporan polis yang dibuat oleh..bekas setiausa sulit lim gua eng...bagaimana dengan niak pkr membakar stadium bukit jalil waktu sukan comonwealth....bagai kes masjid di penang dirobohkan bagi tujuan comercial..lim guan eng terus memperjuangkan kalimah Allah dugunakan dlm bibile....ini isu besar...masalah melibatkan kepentingan org melayu.islam...rela ke kita hidup dibawah tekan org bukan islam...tak lupa juga kes arak di 711...kes murtad .liba joy...kes gereja damansara....jangan lupa saudara2 wakaupun kita marah dgn BN...kita kemingkinan berhadapan kehilangan kuasa..100%.....jija kita tak bersatu kita lemah dan tidak mungkin mendapat majority.....fikir fikirkan..jgn kerana nyamuk..kelambu dibakar

    BalasPadam