F1 Malaysian Grand Prix (08-10 April 2011)



Salam semua, musim perlumbaan F1 datang lagi ke Sepang Kuala Lumpur Malaysia. Buat anda penggemar sukan lumba kereta laju ini jangan lepaskan peluang anda. Datang hanya setahun sekali,  pada yang mengilai sukan ini pasti berbaloi dengan menontonnya secara live di litar lumba.




Litar lumba Sepang antara yang terbaik di dunia ini,  pasti menjanjikan kepuasan pada individu yang memandu jentera F1  di samping penonton yang sentiasa menantikan sesuatu yang mencabar di litar yang sentiasa berpanas dan berhujan sepanjang tahun ini.




Memenuhi kalendar tahun ini Malaysia akan menganjurkan pelumbaan bermula dari 8- April- 2011 bagi sessi ujian masa dan mendapatkan petak, serta perlumbaan sebenar pada 10- April-2011 bersamaan hari Ahad.



Jangan lepaskan peluang anda menontonnya secara live di litar lumba. Tiket menonton di litar Sepang boleh di dapati di link yang saya berikan di bawah (itupun kalau ada lagi). Selamat menonton..majulah sukan lumba F1 untuk negara. Wassalam.







Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Sabtu, April 02, 2011

11 Komen:

  1. SALAM,
    ADA TAK LIVE KAT TV?

    BalasPadam
  2. @luahfikiran

    W.salam wbt Dato..
    rasanya pasti ada
    setiap tahun..
    :D

    BalasPadam
  3. Tak mampu lagi nok gi nengok huhuhu....

    BalasPadam
  4. T/kasih Zulkbo untuk wish kao..aku datang dan tulis kat cni fasal kao xder shoutbox huhu..moga bahagia bersama keluarga..hapee weekend

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama02 April, 2011

    huhu..johnye nk g..

    (sebenarnya xmampu bli tiket) hahahah~

    BalasPadam
  6. salam
    tunggu nengok kat tv je, zul
    itu pun kalau ada siaran
    hehe

    BalasPadam
  7. sallam,
    minat gak nak tengok,
    kalau ada keluar dalam TB

    BalasPadam
  8. Memang nak tengok sangat...aku rasa harga ticket tu boleh tahan juga harganya.Boleh beli kambing sekor panggil satu surau tak habis makan....

    BalasPadam