A Peace Of Islam





Salam aok me..? koi dapat mesej ni dari blog popular DENAIHATI jadi koi panjangkan di sini demi cintakan rasulullah..nabi Muhammad SAW..moga aok me melakukan yang sama juga demi Islam sejagat..

ALLAHUAKBAR..
ALLAHUAKBAR..
ALLAHUAKBAR..

Esok adalah hari yang sangat mencabar bagi umat Islam di seluruh dunia. . Kerana esok di INTERNET non muslim akan mengatur acara BIADAP UTK KITA SEMUA!!. . . Hari melukis MUHAMMAD (S.A.W),… Jadi, sebagai Muslim kita wajib memboycott acara mereka itu. . . Malam ini, sblm JAM 12:00 mlam, CEPAT2!! log off pd semua laman sosial seperti berikut: Orkut, Facebook, Twitter, Hi5, dan banyak lagi. Dengan cara ini, mereka akan menghadapi kehilangan berat financial Insya-Allah. . . menunjukkan kita LOVE dan RESPECT untuk nabi kita MUHAMMAD (SAW). Harap semua dapat copy paste teks ini pd semua. Harap kita dapat lakukannya sekurang-kurangnya untuk nabi kita (SAW). Jika anda tidak percaya, pergi sahaja ke http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Everybody-D…raw-Mohammed-Day/121369914543425?ref=ts2See MoreEverybody Draw Mohammed Day.
Aku pasti tidak semua non muslim menyokong acara yang biadap ini. Ini adalah acara yang dianjurkan oleh mereka yang tidak mahu melihat dunia ini aman damai. Pasti ada agenda disebalik acara yang biadap ini dan pasti ada gerakan yang menyokong. Mungkinkah FREEMASON?


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Isnin, Mei 24, 2010

27 Komen:

  1. Semuga usaha kita ini adalah sebahagian daripada penentangan kepada acara yang biadab ni.

    BalasPadam
  2. @denaihati

    rasa tercabar juga
    memang tak de rasa
    sensiviti pada muslim
    langsung..terima kasih
    saudara..

    BalasPadam
  3. Itulah janji syaitan kepade Allah untuk sesatkan anak Adam.Berbagei care dia buat.Beribu sekutu dia dah antor.Same2 lah kite berdo'a dikuatkan iman.

    BalasPadam
  4. panas hati baca... minta takde sampai kes balas dendam lak.. harap cepat selesai kes ni.. bahaya sgt2x boleh membawa pegaduhan agama di seluruh dunia T_T

    BalasPadam
  5. Semoga dilaknat berterusan pencetus pencetus kontroversi ini..

    BalasPadam
  6. salam
    moga ALLAH akan membalas sesiapa yg mengutuk kekasihNYA

    BalasPadam
  7. Marah sedeh kecewa..

    BalasPadam
  8. salam zulkbo...freemanson tue sebenarnya ape? masih tak faham lagi la

    BalasPadam
  9. they have crossed the line!

    BalasPadam
  10. saye pon ade dgr psl benda ni...
    mmg melampau!

    BalasPadam
  11. salam,
    salam ziarah...

    Kenapa asyik nak kacau umat islam jer nie...?

    BalasPadam
  12. @sahromnasrudin

    Di sini saya ambil pengertian Freemasonry dari buku bertajuk Gerakan Freemasonry Orentalisme Kristianisasi karanagan Ustaz Haji Nik Azran Muhamed dan Ustaz Haji Mohd Mahadi Haji Isa seperti berikut:

    Mengikut Ensiklopedia Erti Dan Istilah Yahudi perkataan Freemasonry di ambil daripada perkataan Inggeris yang bermaksud jurubuna bebas (free and mason). Secara khususnya perkataan free membawa maksud bebas atau merdeka. Manakala perkataan mason pula bermaksud tukang batu atau tukang bangunan. Maka hasil daripada ungkapan tersebut membawa maksud juru bina bebas atau tukang bangunan yang merdeka sebagaimana tercatat di dalam ensiklopedia tersebut.

    Pengertian ini telah disokong oleh Dr. Yahaya Mohd Rabie pengarang buku Tayyarat Wa Mazahib Fikriyyah Muasoroh. Freemasonry dalam Bahasa Arab dipanggil masuniyah, dalam Bahasa Urdu dipanggil masunik, france masonerie dalam Bahasa Perancis dan vrijmetselarij dalam Bahasa Belanda. Freemasonry ini sebenarnya tiada kaitan dengan tukang-tukang bangunanyang terdapat pada abad pertengahan. Freemasonry di atas juga tidak ada hubungannya dengan kegiatan pembinaan kapal atau gereja besar seperti yang difahami oleh segolongan ahli fikir.

    Hakikatnya Freemasonry adalah organisasi Yahudi Antarabangsa yang bekerja untuk menghancurkan kesejahteraan manusia, merosakkan kehidupan politik, ekonomi dan sosial di negara-negara yang dimasukinya. Ianya berusaha untuk merosakkan bengsa dan pemerintahan Non-Yahudi (Goyim).

    BalasPadam
  13. Allahuma Solli 'ala Sayyidna Muhammad, Semuga bertambah rahmat Allah ke atas Penghulu kita Muhammad saw. Kebatilan akan hancur... Allahu Akbar.

    BalasPadam
  14. trime kasih atas info yg diberikan..selama ini cume mendengar je tapi tak pasti pengetiannya..tq sekali lagi

    BalasPadam
  15. Terima kasih zul info diatas...kawan tak brape jelas jug sebelum ini TQ info yg baik utk semua.

    Tu pasal kawan jarang buka FB agoknya.

    BalasPadam
  16. Salam...
    hari esok ker? ingtkan 2ohb aritu...
    jom boikot sesama...

    BalasPadam
  17. mmg angkara freemason ni tak lain tak bukan yahudi laknatullah ni..harap kempen melukis tu tidak menjadi kenyataan kerana kita mahukan kesucian dalam agama kita

    New Entry Pawaka19 Dot Com
    "Pemulihan Dara,apabila sudah ditebuk tupai? "

    BalasPadam
  18. kebenaran dalam Islam memang dibenci oleh kafir. sejak zaman Nabi SAW lagi.

    BalasPadam
  19. Freemason memang merbahaya...

    BalasPadam
  20. salam,

    perbuatan terkutuk tu..

    tapi kalau umat Islam kuat sesiapa pun tak berani nak menyentuh kesucian agama kita..

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama24 Mei, 2010

    Aslmkm Zul.
    Allah SWT menyeru supaya manusia bersyukur & beriman kepadaNYA berteraskan Al Quran. Dan Allah SWT adalah Maha Adil, Maha Bijaksana. Oleh kerana itu Allah memperkenankan permohonan Syaitan Iblis.
    Semua ini adalah angkara Syaitan Iblis! Itulah janji Syaitan kepada Allah.
    Tetapi kebathilan pasti akan hancur! Itu juga janji Allah SWT.
    Kita wajib perkukuhkan Iman umah! Jadi adalah lebih bijaksana & utama utk kita sama2 warwarkan supaya Islam sejati tu ujud, & terus bersemarak!
    Kak G dah lama abaikan Facebook & twitter.

    BalasPadam
  22. huh! ni dah kes kuang ajo dah! agak2 la nk lukis plak nabi Muhamad! cis! jom semua umat islam kita boikot!!!

    BalasPadam
  23. pencabulan yang sangat biadap..ini mungkin juga sebagai satu tindakan untuk membangkitkan sensitiviti umat islam..tidak lebih dari untuk membuatkan kita rasa marah..muga tindakan dan usaha yang lebih bijak dari umat islam mampu diusahakan dalam menangani puak2 kafir laknatullah ini..

    BalasPadam
  24. memnag tak patut betol lah org yahudi ni!

    BalasPadam
  25. sememangnya kita sebagai penganut Islam tidak patut menyertainya - kalau boleh menyekatnya adalah lebih bagus

    free / bebas [berselindung dengan akta hak asasi manusia] - pengaruh yang diterapkan oleh kafir ini sangat bahaya - setiap manusia mempunyai hak tetapi hak terhadap Allah adalah lebih utama

    wallahuwaklam

    BalasPadam
  26. boikot... PEACE...

    BalasPadam
  27. salam sejahtera.. memang jahat dorang ni.. biadap.. potong tangan diaorang yg melukis tu baru taw.. biase sangat nak menyakiti hati umat Islam..

    BalasPadam