Bila Izrail Datang Memanggil..

MANGSA kemalangan enam sekeluarga yang rentung di Lebuhraya Utara Selatan, KM252, hala Selatan, dibawa ke luar dari bilik mayat Hospital Tuanku Jaafar, Seremban oleh ahli keluarga untuk di kebumikan di Melaka.



MANGSA kemalangan enam sekeluarga yang rentung di Lebuhraya Utara Selatan, awal pagi semalam...Al-Fatihah...




NAHAS ngeri membabitkan enam sekeluarga rentung apabila kereta BMW yang dinaiki mereka terperosok di bawah treler yang berhenti di lorong kecemasan di KM252.4 Lebuhraya Utara-Selatan, arah selatan berdekatan kawasan rehat Senawang, Seremban.

Sumber:Berita Harian






****Koi insaf bila melihat kejadian gini...buat renungan rodong dan sahabat sekalian..memang ajal di tangan Yang Esa...langkah pencegahan cuba kita elakkan....cuba tidak memandu dalam keadaan mengantuk....jangan pandu terlalu laju melebihi had...lebih lagi bila bersama family....beringat la nak memotong kat lorong kecemasan..lori parking suka hati jer tak letak tanda kadang-kala...jadi selamat memandu.....

Wallahualam.........
Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Selasa, Februari 09, 2010

5 Komen:

  1. Al fatihah
    Sesungguhnya drp dia kita datang kepadanya jua tmpt di kembalikan.

    Sesungguh saya juga berpesan pada diri sendiri carilah bekalan utk dibawa jangan mencari bekalan yang akan kita tinggalkan.

    BalasPadam
  2. sebok rasanya bila melihat kejadian gitu....harap2 jgn le terkena pada kita dan keluarga ye zul....mintak2 tuhan jauhkanlah...

    BalasPadam
  3. Al Fatihah..sungguh tragis...

    BalasPadam
  4. ajal xmampu diubah tapi sikap boleh dperbaiki. kita turut bersimpati kepada keluarga yg berkenaan. segala yg kita miliki hanya lah pinjaman..

    BalasPadam
  5. sedih amat weh..al fatihah!

    BalasPadam